יותר מרבע ממשתמשי סטים עברו ל-Windows 10, חומרת סטים כבר זמינה בחנויות

windows-10-steam

מיקרוסופט מנדנדת למי שעוד משתמש במערכות הפעלה חלונות 7 ו-8 לעבור ל-10, וזה עובד.

יותר מרבע ממשתמשי Steam כבר עובדים עם Windows 10, לפי סקר ה"חומרה ומערכת" של השירות. לא רע בכלל למערכת הפעלה שהושקה בסוף יולי, לפני כחודשיים.

ב-26.42% ממשתתפי הסקר של סטים, Windows 10 היא מערכת ההפעלה שעל המחשב, והיא נמצאת במקום השני הרחוק בכ-10% מהמקום הראשון שם יושבת לה Windows 7 64 bit ב-36.67%. Windows 8 המסכנה והלא נאהבת משתרכת לה מאחור, במקום השלישי, עם 17.46% ממשתתפי הסקר. Windows 10 צוברת תאוצה עם עלייה של 2.55% מהחודש שעבר, ולא מפתיע שאף לא מערכת הפעלה אחרת של מיקרוסופט צמחה.

STEAM CONTROLLER

אמנם לא ראינו Steam Machines בארץ, אך אלו מכם שנמצאים בחוץ, כבר יכולים למצוא אותן בחנויות.

בארצות הברית, קנדה, בריטניה ושאר יבשת אירופה כבר יכולים למצוא מיני "Steam Machines", שלטי Steam ו-Steam Link בחנויות. בגיימסטופ, גיים הבריטית ואיביגיימס הקנדית יפתחו סקשנים המיועדים לסטים והמכשירים שלה.

שלט סטים ו-Steam Link זמינים לקנייה דרך אמזון ומחנות סטים עצמה, אם כי אצלנו כתוב "Coming Soon", באמזון שולחים לארץ וניתן להזמין עכשיו. שני המכשירים מתומחרים ב-50$, 55€, 40£, או 60$ קנדיים כל אחד. סטים משינס זמינים מ-Alienware, Zotac, Cyberpower ויצרניות נוספות במחירים מגוונים מאוד החל מ-450$.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מזה לא אוהב את וינדוס 10. בטח מיקרוסופט ישלמו למפתחי משחקים שיוציאו משחקים שיתמכו רק בה ויזנחו את וינדוס 7. מקווה שלא יקרה מצב כזה

הם לא צריכים לשלם לאף אחד, DirectX 12 יהיה זמין רק למערכת ההפעלה הזו. אבל ייקח זמן עד שיפסיקו להשתמש ב-7 ו-8 אז הם לא יפסיקו לתמוך בפתאומיות.