סוני משאירה אבק למיקרוסופט: PS4 ממשיכה לנסוק במכירות

 

גם בישראל, ה-PS4 שולטת ללא עוררין

קרוב ל-30 מיליון יחידות מקונסולת ה-PS4 נמכרו וסוני משאירה את מתחרתה מיקרוסופט, הרחק מאחור

תקופת הדו"חות הכלכליים לא פוסחת על ענקית האלקטרוניקה מיפן, וגם סוני מצטרפת לחגיגה ומדווחת על מעבר לרווח, הודות לפלייסטיישן 4 ומעלה את תחזית המכירות בהתאם לתוצאות.

במהלך הרבעון האחרון החברה דיווחה על עוד 4 מיליון קונסולות שנשלחו ונמכרו לחנויות ואם נצרף אותן למספר הקונסולות האחרון שנחשף ( 25 מיליון) נגיע למספר 29.3 מיליון יחידות. בתקופה המקבילה בשנה שעברה, הדיווח היה על 3.3 מיליון יחידות ברבעון, כך שמדובר השנה בעלייה משמעותית של 20%.

גם בישראל, ה-PS4 שולטת ללא עוררין
גם בישראל, ה-PS4 שולטת ללא עוררין

חטיבת המשחקים של סוני, שנקראת בדו"ח "Game & Network Services" רשמה הכנסה של 360.7 מיליארד יאן (3 מיליארד דולר), עלייה של גידול של 16.5% מרבעון מקביל בשנה שעברה. סוני דיווחה על הכנסות של 15.6 מיליארד דולרים מכל החטיבות.

החברה מעלה תחזיות לחטיבת המשחקים כך שההערכה הקודמת בחודש יולי של מכירות 16.5 מיליון יחידות PS4, זוכות לרף מכירות חדש של 17.5 מיליון יחידות. לשם השוואה, בשנת הכספים הקודמת היא מכרה 14.8 מיליון קונסולות.

מה עם Xbox One? מיקרוסופט לא מגלה

מהדו"ח האחרון שפרסמה חברת מיקרוסופט, אין נתונים בנוגע למכירת הקונסולה הנוכחית שלה, Xbox One. בין אם זה קשור להשתרכות הקבועה של החברה לפני סוני, בין אם לאו, מיקרוסופט החליטה שלא לפרסם יותר נתונים מספריים בנוגע למכירות קונסולת Xbox One. מיקרוסופט, מעתה והלאה לא תעשה שימוש בכמות הקונסולות שנמכרו כ"מדד עיקרי להצלחה" בדוחות הרבעוניים.

במקום זאת, הדגש יהיה על הגידול במשתמשי Xbox Live, כך שגם אם התוצאות האחרונות מראות כי הכנסות החומרה נפלו בהשוואה לשנה שעברה, חל גידול של 28% בכמות המשתמשים בשירותי הלייב, 39 מיליון אנשים היו מחוברים ל- Xbox Live בחודש שעבר. עם זאת, לא פורט כמה מהם היו משתמשי לייב גולד.

קונסולת העילית, לא צפויה לעשות מהפך
קונסולת העילית, לא צפויה לעשות מהפך

נתון המכירות האחרון וזה שנשען גם על הנתונים שאוסף האתר VGChartz, מגלה כי קונסולת Xbox One מכרה כ-15 מיליון יחידות, שזה בדיוק מחצית מהכמות של ה-PS4.

במהלך ועידת GeekWire Summit בתחילת החודש, דיבר פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס על כך שהוא לא בטוח שלקונסולה של מיקרוסופט יש סיכוי לעקוף במכירות את זו של סוני, ה-PS4:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x