חגיגה לגיימרים: מוכנים לטירוף של חודש נובמבר?

המשחקים-הגדולים-של-נובמבר-2015

שנת 2015 מגיעה בקרוב לסיומה, אבל איזה פינאלה מחכה לנו! אם ניקח את כל המשחקים שהולכים לצאת עד לסיומה של השנה, ניווכח לגלות שמדובר בחודשיים הכי בומבסטיים שידעה התעשייה מזה זמן רב. שמות מפוצצים כמו מלחמת הכוכבים, פולאאוט חדש, לארה קרופט, ניד פור ספיד ועוד, הולכים לצאת בזמן כל כך קצר.

חודש נובמבר הולך להיות ללא ספק אחד החודשים היותר חזקים שאנחנו זוכרים כאן בגיימפרו. קיבצנו לכם את כל המשחקים הגדולים של החודש, ולא לשכוח שבסוף הכתבה יש גם סקר חדש , בו אתם בוחרים את המשחק הגדול שלכם. שנתחיל?

Anno 2205

Anno 2205 (מחשב)

משחק בניית הערים העתידני של אולפן Blue Byte (בבעלות יוביסופט) חוזר בגרסה עתידנית יותר בקצת יותר מ-100 שנים וישלב כמיטב המסורת של הסדרה, סימולציית בניית ערים וקצת אלמנטים של אסטרטגיה בזמן אמת (RTS).

המשחק ללא ספק יעניין את חובבי האסטרטגיה ובניית הערים שבנינו, ופונה לא קצת גם לאלו החובבים משחקים עם רקע עתידני. המשחק מגיע ל-PC ב-3 לנובמבר.

need-for-speed-2015-game

(Need For Speed (Xbox One, PS4, PC

אם אתם פחות אנשים של משחקים איטיים, באותו היום בדיוק יוצא משחק נוסף מסדרת משחקי המירוצים המיתולוגית – Need For Speed.
המשחק הוא ריבוט לסדרת Need For Speed והוא בעצם מתחיל את סדרת Need For Speed מחדש על הדור הנוכחי, עד עכשיו, הטריילרים של המשחק הציגו גרפיקה מרשימה במיוחד, את המוסך ואת הקוסטומיזציה והרבה רעש מנועים.

פיצ'ר שדובר עליו במשחק הוא ה-Autolog, שידרוש מהשחקנים גם להיות מחוברים לאינטרנט כל פעם שהם משחקים. והוא יהפוך את המשחק להרבה יותר שיתופי וחברתי.
המשחק מפותח על ידי Ghost Games וישוחרר ב-3 לנובמבר.

Treyarch To Reveal Black Ops 3 eSports At Gamescom 2015

(Call Of Duty: Black Ops III (PS4, Xbox One, PC

מה יש לומר על Call Of Duty שמישהו לא יודע? המשחק השנתי של אקטיויז'ן הוא המשחק ה-12 בסדרת משחקי COD, והשלישי לסדרת Black Ops.
על סיפור המשחק כתבנו בהרחבה ועל קמפיין השחקן היחיד גם כן, אך להלן תקציר מכתבת הסיפור:

בלאק אופס 3 מתרחש בעתיד דיסטופי, שנת 2065, 40 שנים לאחר האירועים של בלאק אופס 2 בה כמה מדינות ברחבי העולם פיתחו הגנה אווירית מתקדמת ההופכת תקיפות אוויריות נגדן לחסרות תועלת. עיקר הלוחמה בין המדינות נעשה על ידי יחידות מיוחדות של חיילים סמויים הנלחמים מעבר לקווי האויב. המדע והטכנולוגיה בעידן זה שינו באופן קיצוני את הנוף, כמו גם את עתידו של המין האנושי.

גם הזומבים לא שכחו להגיע, (והמשחק ביקר את הזומבים גם הוא בחסות לעונה השישית של המתים המהלכים). והמצב המרכזי במשחקי COD, המולטיפלייר, זכה לבטא שהצליחה בגדול ברכישת הלב והארנקים של כמה שחקנים שלא היו בטוחים אם להמשיך ולקנות את המשחק עוד שנה. המשחק ישוחרר ב-6 לנובמבר, וכמה ימים קודם תוכלו להצטייד בבירה ממותגת בשם "בלאק הופס".

You can play Fallout 4 for 400 hours and more

(Fallout 4 (Playstation 4, Xbox One, PC

לאחר שמוקדם יותר השנה, סוף סוף הוכרז Fallout 4 לאחר שנים של המתנה, וזכה גם לתאריך יציאה מפתיע ביותר אנחנו רחוקים רק ימים ספורים מהמשחק שיגיע אלינו ב-10 לנובמבר. בין הכרזת המשחק לשחרורו, כולנו הספקנו להתמכר ל-Fallout Shelter, להבין כמה גדול המשחק שעשוי להעסיק אותנו יותר מ-400 שעות ויכלול יותר שורות דיאלוגים מ-Fallout 3 ו-Skyrim ביחד, לצפות בסרטוני לייב אקשן על המשחק ולהתאהב, בעיקר להתאהב.
יותר ממומלץ לקרוא את כתבת הסיכום הענקית שלנו על כל מה שאתם צריכים לדעת בקשר ל-Fallout 4, תוכלו לעשות את זה עם בירה בסגנון המשחק, אם ממש תרצו.

Fallout 4 מגיע ב-10 לנובמבר והוא עשוי להיות זה שיגנוב את ההצגה מכל משחקי נובמבר, למרות שמיקרוסופט טוענת אחרת, לפחות בקשר למשחק הבא שנדבר עליו.

Starcraft-II-Legacy-of-the-Void

(Startcraft II: Legacy of the Void ׁ(PC,MAC

Legacy of the Void זו הרחבה שנייה ועצמאית למשחק האסטרטגיה בזמן אמת המצליח של בליזארד, Startcraft II. ההרחבה לא תדרוש בעלות של המשחק הבסיסי והיא תמכר בנפרד. ההרחבה היא החלק השלישי בטרילוגיית Startcraft II אחרי Heart of the Swarm. ההרחבה תתמקד שוב בזן ה"פרוטוס" (Protoss), גזע חייזרי דמוי-אדם והדמות הראשית תהיה ארטניס שהוא טמפלר בדרג גבוה מאוד ומוצלח מאוד ביחס לגילו הצעיר.

לצד שינויים קלים במכניקה של הגיימפליי, ההרחבה תביא שינויים במצב הרשת ותוסיף יחידות לחימה נוספות, בהתאם לפידבקים שקיבלה בליזארד משלב הבטא. Legacy of the Void יגיע ב 10 בנובמבר.

Rise-of-the-Tomb-Raider-gamescom-2015-full-demo

(Rise of the Tomb Raider (Xbox One, Xbox 360

ה-ספק תשובה של מיקרוסופט לאנצ'רטד של סוני (אנצ'רטד 4 היה אמור להשתחרר גם הוא בתקופת הזמן הזו) היא Rise of the Tomb Raider, שמציג פרק נוסף בסיפורה של לארה קרופט מאז הריבוט של 2013 (Tomb Raider).

המשחק הוא אקסקלוסיבי זמני לקונסולות ה-Xbox, ויספר לנו פרק נוסף בחייה הצעירים יותר של לארה קרופט. המשחק ישוחרר ב-10 לנובמבר, וזה נופל בדיוק באותו יום שמשחק גדול מאוד נוחת- Fallout 4, אך מיקרוסופט סבורה שהעניין לא יפגע במכירות של המשחק, הזמן יגיד.

העולם מחכה לבאטלפרונט

(Star Wars Battlefront (Playstation 4, Xbox One, PC

מה כבר לא נאמר על חזרתה של סדרת "מלחמת הכוכבים" לשוק המשחקים, והשנה, מיליוני מעריצים ברחבי העולם כבר לא יכולים לחכות כדי לשים את היד על משחק היריות הבא של יוצרת באטלפילד, Star Wars Battlefront.

הבטא המוצלחת לבאטלפרונט, והידיעה שאוטוטו נוכל לשחק את בובה פאט, דארת' ויידר, לוק סקייווקר, ליאה אורגנה, הקיסר פלפטין, וכמובן את האן סולו, יצרה למשחק הייפ אדיר שלא זכור לנו מזה זמן רב. תוסיפו לזה את העובדה שחודש אחרי ההשקה יצא לאקרנים הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", והרי לכם שנת סטאר וורס מטורפת. Star Wars Battlefront ישוחרר בישראל ב-20 בנובמבר (אמריקה- 17.11).

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
17 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני הכי מחכה לbo3

התגעגעתי לסיקורים המעולים שלכם!
הבחירה שלי היא כמובן FALLOUT 4
מחכה לנו חודש באמת מטורף!

מחכה למלחמת הכוכבים!!!!!!! למרות שאין סינגל

Just cause 3!!

1.12.15 🙂
יום אחרי

אני למרות שאני מעריץ של סטאר וורס לא אקנה את באטלפרונט בגלל שזה סחיטה של זיכיון שאני מאוד אוהב וכל מה שיש במשחק גרפיקה

למשחקים battelfront ו Rainbow six לא יהיו קמפיינים לשחקן יחיד. אולי כדאי שתכריזו על זה.

כולם כבר יודעים אביב. אבל צודק, ראוי לציין זאת

ריינבוי סיקס יוצא בחודש הבא

חגיגה?
יש לי בערך 20 בנובמבר.
אני פשוט לא יכול לחכות 🙁

מה?

הוא מחכה למלחמת הכוכבים, שקוף -_-

ת'אמת אני הכי מחכה ל overwatch

מהנסיון שלנו עם הבטא הסגורה של המשחק, יש באמת למה לחכות למשחק הזה! רק שאין עדיין תאריך יציאה

כתבה על הרשמים שלי מהבטא תגיע בקרוב, המשך לעקוב 🙂

סיקור מצוין וחודש מטורף סוף סוף מרגישים את הדור הבא,
אני מחכה לBattlefront כבר 10 שנים והוא ניראה מדהים והוא הולך לפגוע מאוד בחיי החברה שלי בזמן הקרוב (:

כל עוד תדע לאזן בין שני העולמות, יהיה בסדר 🙂