Star Wars Battlefront: הוכרזו גרסת אולטימייט ו-3 מצבים חדשים

 

BATTLEFRONT LOGO

חברת EA הכריזה על Season Pass למשחק באטלפרונט, חבילת הרחבות שתכלול 4 DLC, ושתהיה חלק ממהדורת האולטימייט, שתעלה 120 דולרים. שלושה מודים חדשים למולטי נחשפו גם כן.

בחברת EA מודים לכל השחקנים שמשתתפים, משתעשעים ונהנים מהבטא של "מלחמת הכוכבים: באטלפרונט", בטא שתסתיים לאחר הארכה של יממה, היום, יום שלישי, ה-13 באוקטובר. Star Wars Battlefront יושק רשמית ב-20 בנובמבר, כחודש לפני הקרנת הבכורה של הפרק הבא בסאגת מלחמת הכוכבים- Star Wars: The Force Awakens.

בדומה להשקות קודמות של משחקי DiCE עם מהדורת פרימיום, גם לבאטלפרונט תושק חבילת הרחבות (Season Pass) במחיר של 50 דולרים, ומהדורה מיוחדת בשם "Star Wars Battlefront Ultimate Edition" הכוללת את המשחק המלא ואת כל 4 ההרחבות שנכללות ב-Season Pass. המחיר: 120 דולרים. לינקים לחנויות- OriginPlayStation StoreXbox Store.

Star Wars Battlefront Ultimate Edition

שחקנים שיהיה ברשותם את ה-Season Pass יזכו לשחק בהרחבות שבועיים קודם לשחקנים שירכשו את ההרחבות בנפרד, סביר להניח במחיר של 15$ להרחבה.

תפוס את הגיבור

חברת דייס חשפה 3 מודים/מצבים חדשים במשחק, כולם במפות קטנות יחסית כך שצפויים לנו לא מעט מודים צפופים ועתירי אקשן בחלק מתריסר המפות שיגיעו בהשקה. המוד הראשון נקרא Hero Hunt, שמתאים למקסימום 8 שחקנים (7v1),ובו שחקן מתחיל כגיבור או נבל והמטרה של כל שבעת האחרים היא לחסל את המורד או הקיסר ולתפוס את מקומו.

Legends of Star Wars

מצב שני נקרא Droid Run ועל פי התיאור שלו הוא גרסה מהירה של דומיניישן או קונקוואר הידועים, רק שבמקרה הזה המטרות נעות. על השחקנים (עד 12 בכל מפה, 6v6) בדרויד-ראן להשתלט ולשמור על 3 דרוידים (GNK) בכדי לנצח.

המוד האחרון שנקרא קרגו (Cargo) הוא גרסה של המוד הקלאסי CTF ("תפוס את הדגל") עם ניקוד התחלתי של 5-5 כשהשאיפה של קבוצה היא להגיע ליתרון של 6-4 ומעלה.

Star Wars Battlefront ישוחרר בארה"ב ב-17.11 ואצלנו ב-20.11 לקונסולות XB1/PS4 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אהבתי.
שלושה מודים שנשמעים מעניינים מאוד

מחיר קצת מופרז הייתי אומר

הבטא נהדרת והכל רק חסר לי בראוזר לשרתים ואין ריקול בכלל! מה שהופך את המשחק לקצת מבאס וקל להרוג, כמעט כמו קול אוף דיוטי וחבל

תודה רבה על העדכון אני מאוד נהנה בבטא והזמנתי כבר את המשחק!!
סוף סוף משחק יריות שאפשר להחליט אם לשחק בגוף ראשון או שלישי ועוד מלחמת הכוכבים!!!! כל חובב משחק יריות חייב את המשחק הזה לעצמו

#HYPE

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x