RollerCoaster Tycoon World - Gamepro

משחק בניית וניהול פארק השעשועים חוזר, ועכשיו אנחנו יודעים בדיוק מתי נוכל לשים עליו את הידיים.

סמנו ביומנים: RollerCoaster Tycoon World נקבע לעשירי בדצמבר השנה, כך שלא נותר עוד הרבה זמן לקראת אחד המשחקים היותר מעניינים השנה, משחק מבית היוצר של אטארי.

אטארי, אחת ממפיצות המשחקים ומפיקות הבידור האינטראקטיבי המזוהות ביותר בעולם, הכריזה היום על תאריך יציאתו של RollerCoaster Tycoon בסטים, וכמו כן, הוא גם זמין החל מעכשיו להזמנה מוקדמת החל מ-49.99$. גרסת המחשב החדשה של סדרת המשחקים הנודעת כוללת פיצ'רים אהובי קהל ואלמנטים של סימולציה ובנייה בטכנולוגיה עכשווית ומעודכנת. לרגל הזמינות של ההזמנות המוקדמות, החליטו באטארי לשתף גם סרטון באורך כ-5 דקות על מאחורי הקלעים:

rct world

הסרטון נותן למעריצים הצצה אל תוך הפיתוח של RollerCoaster Tycoon World והטכנולוגיה שמאחורי כמה מההתקדמויות המשמעותיות שהמשחק יביא איתו.

RollerCoaster Tycoon World, כאמור, יהיה זמין כבר ב-10 בדצמבר, הגרסה הסטנדרטית תעלה 49.99$, דלוקס תעלה 59.99$ והיא תכלול 2 מפות בנייה ייחודיות, תוספות לשטח, ספר אמנות דיגיטלי, ואת קמע הפנדה הקלאסי.

תוכנית ההזמנות המוקדמות החלה היום לזמן מוגבל. על ידי הזמנה מוקדמת, השחקנים יוכלו לשחק לפני תאריך ההשקה הרשמי, עם גישה לשתי בטאות בלעדיות. למעריצים תהיה ההזדמנות לתת פידבק ותגובות ועל ידי כך לתרום לפיתוח המשחק.

Atari-logo

ההזמנה המוקדמת כמובן לא זמינה רק מסטים, אלא גם מן האתר הרשמי והקוד לסטים: http://www.rollercoastertycoon.com/buy/

"World" מפותח על ידי Nvizzio Creations, והוא מבוסס על שרטוטי פארקים אמיתיים, פיזיקת רכיבה, ודפוס תנועה של המבקרים בפארק. המפתחת עבדה עם Six Flags Entertainment, חברת פארקי הנושא הגדולה בעולם, שציידה אותה בניסיון הטכני ובהשראה לעזור ליצור את חוויית הסימולציה המציאותית והטובה ביותר אי פעם.

המשחק יהיה זמין למחשב האישי ולינוקס. ואנחנו, נמשיך לעקוב אחר המשחק.

[divider]