רשמי: היטמן ישוחרר ב-11 במרץ. מה נכלל בהשקה?

Hitman_תאריך יציאה

משחק HITMAN הבא ישוחרר במרץ שנה הבאה עם שלושה לוקיישנים, מה שיאפשר לכם לנסות אותו במחיר של 35 דולרים בלבד

חברת IO Interactive הודיעה בתחילת החודש על דחיית משחק היטמן הבא, לתחילת שנה הבאה. הלילה החברה מכריזה על תאריך יציאה, וסוכן 47 יגיע אלינו ב-11 במרץ, 2016. החברה בוחרת במסלול השקה ייחודי, כך שבמרץ ישוחרר החלק הראשון והעיקרי של המשחק שיכיל שש משימות שיתרחשו בשלושה לוקיישנים ברחבי העולם: צרפת, איטליה ומרוקו, בעלות של 35 דולרים.

החלק השני של המשחק ישחרר בשלושה גלים, באפריל, מאי ויוני והוא יכיל גם כן משימות שיתרחשו באיזורים אחרים: תאילנד, ארה"ב ויפן, ויימכר ב-30 דולרים. הרעיון למודל ההשקה הזה הוא לאפשר לגיימרים לנסות את המשחק בעלות של 35 דולרים, אלא אם כן אתם מעריצים מושבעים של הסדרה ותרצו לחסוך 5 דולרים ולרכוש את המשחק המלא ב-60, זו גם אופציה שקיימת.

שחקנים שיבצעו הזמנה מוקדמת, יקבלו גישה לבטא למשחק, שעדיין לא ידוע מתי היא תחל, אך מה שכן ידוע זה שהבטא תהיה בלעדית לשחקני המחשב וה-PS4. עוד ציינה חברת IO כי תוכלו לשחק ב'מצב חוזים' בכל אחד מהאיזורים שנכללים בגרסה שרכשתם:

למצב חוזים, תוכלו ליצור בסביבות ה-800 מטרות בדרך שלכם, מה שאומר שאנחנו מצפים לדברים נפלאים

היטמן ישוחרר ב-11 במרץ, 2016 לקונסולות PS4, Xbox One, וגם למחשב האישי.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא נשמע מעניין- להסתכן בהפסד של 5$ אם המשחק יהיה טוב או לחסוך 25$ באם לא…
אבל נדמה לי שפשוט אצמד לשיטה הישנה והמוכחת: אבדוק ביקורות, אוריד את המשחק (למטרות דמו/זמן מוגבל, אני לא מעודד פיארטיות) ואז אחליט סופית.

אפשר גם לבקש החזר כספי מסטים בתנאי ששעות המשחק לא עומדות על יותר משעתיים, וקניית המשחק לא הייתה לפני יותר משבועיים – למעט הזמנות מוקדמות.

גם אם אתה מוריד את המשחק למטרת דמו אתה מעודד פירטיות.
זו בחירה של החברה אם לאפשר דמו חינם או לא. המפיצה מציעה לך עיסקה שלא כוללת דמו, וזו זכותה, כמו שזכותך לא להסכים לעסקה אם היא לא לרוחך. לכן הורדת משחק באופן פיראטי, גם אם למטרה תמימה כמו לנסות את המשחק, פוגעת ברווחיות החברה, כי היא משנה את העסקה בינך למפיצה ללא הסכמתה.

מצד אחד- אתה צודק. אין פה הרבה על מה להתווכח כי זה החוק.

מצד שני- כנראה יש הבדל בתפיסות שלנו: אתה דוגל בחוק. דגילה, שלטעמי, יבשה מדי ולא חוששת להתנתק מהמציאות בטענת "חוק זה חוק".

אני, משתדל לראות את הדברים בצורה יותר פרגמטית, תפיסת ה"דוגרי" שמאפיינת יותר את התרבות הים-תיכונית מאשר את המערבית שאתה מציע. מבחינתי- לא מדובר פה ב"עסקה" (על הכל הקונוטציה הגדרדיוזית שמגיע עם המילה) שאת החוזה והתנאים שלה מכתיבה לי החברה בטרם מועד- אלה פשוט "בקנייה". אני רואה את זה יותר כ"לטעם ענב מהדוכן" ורק אם התרשמתי לומר לרוכל "אהבתי, תביא לי קילו". אם אכלתי את כל האשכול (שיחקתי כמות לא פרופורציונלית)- אז אני מבין שזה לא בסדר ומשלם למוכר (קונה את המשחק) גם אם לא נהנתי.
באשר לרועי- נכון, אבל שעתיים להתנסות במשחק ארגז חול? למה לא עשרים דקות וזהו? אני מבין שזה גם מצב בעייתי מבחינת החנויות- כשאני יכול לקנות משחק, לסיים אותו ואז לדרוש החזר. אבל…
ואם לומדים מטעויות, הרי שמ- Fhost Recon Future Soldier למדתי לעולם לא להזמין מראש (;