איזה משחק PS1 נבחר לטוב ביותר בכל הזמנים?

סוני-פלייסטיישן-הראשון

חברת סוני ערכה סקר בה התבקשו גיימרים לבחור את משחק הפלייסטיישן המקורי הטוב ביותר בכל הזמנים. את המקום הראשון קטף 'מטאל גיר סוליד'

סוני שכידוע חוגגת 20 שנה להיוולדה של קונסולת המשחקים שלה במערב, הפלייסטיישן (הראשון), החליטה לפני עשרה ימים לערוך סקר שיענה על השאלה: איזה משחק PS1 לדעת הגיימרים הוא הטוב ביותר בכל הזמנים?

הרשימה שסוני פרסמה כללה 161 משחקים פופולארים (כל הרשימה כאן) שכיכבו בעידן הפלייסטיישן המקורי ולאחר ספירת הקולות והבחירות יש לה זוכה: מטאל גיר סוליד (Metal Gear Solid), המשחק השלישי בסדרת ההתגנבות של קוג'ימה, שעדיין חיה ובועטת, קטף את המקום הראשון.

משחק פלייסטיישן הכי טוב בכל הזמנים

במקום השני זכה המשחק "Final Fantasy VII", את המקום השלישי והרביעי מתכבדת לקחת חברת נאוטי דוג (TLOU), שבימיה הראשונים העניקה לעולם את סדרת קראש בנדיקוט שזכתה להצלחה אדירה: Crash Bandicoot ו- Crash Bandicoot 3: Warped בהתאמה.

סוני לא פרסמה כמה משתתפים הצביעו בסקר הגדול ואם מטאל גיר סוליד נבחר בפער קטן או גדול. מה שכן, מעניין לראות שכמה כותרים חזקים ופופולארים לא הגיעו למקומות הראשונים, כמו שני הכותרים הראשונים בסדרת GTA, משחקים בסדרת ריימן או משחקים בסדרת האימה הישרדות Resident Evil.

מה דעתכם על הרשימה, איזה משחקים אתם הייתם בוחרים? שתפו אותנו בתגובות!

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

GTA היה חזק למחשב באותה תקופה.
מעניין לאן הגיע Resident Evil חבל שהם לא מפרסמים את כל הרשימה.
מפתיע לאן נעלם קראש? לא עשו איתו כלום. לסופר מריו וסוניק גם היום יוצאים כל מיני משחקים

פשוט הייפ על מטל גיר סוליד 5.
אם היו עושים את הסקר לפני שנה וקצת שיצא הקודם זה היה נראה שונה לפי דעתי

יש על קראש באנדיקוט אחד המשחקים הכי טובים שנוצרו!!!!