TGS 2015: צפו בהדגמה של מטאל גיר אונליין

Metal-Gear-Online date

קונאמי מאשרת תאריך יציאה, ומשחררת פרטים חדשים והדגמת משחקיות חדשה למצב האונליין של מטאל גיר סוליד 5. זה נראה טוב מאוד

בימים אלה מתקיימת תערוכת המשחקים הגדולה ביפן, 'טוקיו גיים שואו" שממנה קיבלנו לא מעט דיווחים מעניינים במהלך החג. חברת קונאמי שיכולה בהחלט להיות עם ראש למעלה אחרי אחת ההשקות היותר מוצלחות שלה בשנים האחרונות, שחררה פרטים חדשים על מצב האונליין של 'Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain' שנקרא 'מטאל גיר אונליין 3' (MGO) ואם לא הספיקו לכם כ-100 שעות במצב הקמפיין של המשחק, המולטי הולך להעסיק אתכם הרבה יותר:

סרטון ההדגמה למעלה מעביר בצורה טובה את אפשרויות ההתאמה האישית של הדמות אותה תשחקו במולטי, והקלאס אותו תבחרו בין היתר: Infiltrator, Scout ו-Enforcer. קונאמי גם חשפה כי בקלאס רביעי, חלק מהדמויות אותן תוכלו לשחק יהיו סנייק ואוסלוט.

Infiltrator הוא קלאס ההתגנבות שמתאים בעיקר לקרבות צפופים חמוש במשתיק. קלאס הסקאוט מאוזן יותר, ומצטיין בסימון אויבים ממרחק ואיסוף מידע, נשק מועדף-רובה צלפים. קלאס אחרון מוגדר מראש הוא ה-Enforcer, חיילי הקרב הכבדים. שחקנים יוכלו לצבור נקודות מוניטין (bounty points) שמגדירים עד כמה אתם מסוכנים.

עוד ניתן להתרשם בסרטון מאופי האונליין של המשחק, טקטיקה ומשחק קבוצתי, והעובדה שהמולטי עושה שימוש באותה מערכת שליטה של MGS V, לרבות שימוש באותו הציוד והטכניקות. שחקנים יכולים לחטוף אויבים ולשלוח אותם בעזרת מצנחים כמו גם לתחקר אותם. כמו כן, נראה כי לאחר שתסמנו אויבים באמצעות המשקפת, כל הצוות שלכם יקבל עדכון.

MGO יגיע לקונסולות ב-6 באוקטובר ולמחשב האישי, דרך סטים, רק בינואר 2016.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה זאת אומרת בסטים בינואר? יש אפשרות אחרת למחשב? הקוד שמקבלים עם כרטיסי אינבידיה החדשים הוא לסטים?

הקוד שמקבלים עם כרטיסי אנבידיה הוא למשחק המלא שאתה כבר יכול להתקין ולשחק. הכתבה מדברת על מצב האונליין של המשחק שייפתח בקרוב לכולם והוא חלק מהמשחק

חזק