מבזקי חג: NFS נדחה למחשב, תאריך להרחבה של SC2, מטאל גיר 5, AC:S, ועוד.

שלום לכם! במהלך החג צצו להן ידיעות חשובות שפשוט לא יכולנו לסקר כי היינו עסוקים בלאכול תפוח בדבש. במקום לפרסם רצף של כתבות וסיקור כל נושא בנפרד, החלטנו שאנחנו מקבצים הכל לתוך כתבה קומפקטית כדי להקל עליכם וגם עלינו. שנתחיל?

starcraft-2-legacy-void release date

Starcraft II: Legacy Of The Void יצא ב-10 בנובמבר

Blizzard החליטה לסגור עידן ב-10 בנובמבר, אחרי גרסאות בטא ארוכות, 3 משחקים ו5 שנים, סאגת SC2 תגיע לסיומה ויש גם את סרטון הפתיח של המשחק לקינוח

מה שתמיד משעשע אותי בסרטונים האלו שכמה הם גורמים למשחקיות להראות דרמתית שהיא בעצם לא ככה. במשחק 3 זאלוטים ו2 טמפלרים יהיה רגע של "אוי, לרגע שכחתי אתכם" בזמן שזרם שוטף של זרג היה מחסל אותם תוך שניות. אתם תתאבלו לרגע על האובדן אבל לא תדאגו יותר מדי. בסרטים האלו זה תמיד קרבות ענק עם מוזיקה תואמת שגורמת לכם לשכוח לרגע שמדובר במשחק RTS ולא בסרט עתיר תקציבים.

[divider]

אפקט באטמן: Need For Speed נדחה למחשב הרחק לאביב 2016

אז באמצע חג נפלו עלינו חדשות מצערות לשחקני המחשב שתכננו בחודש הקרוב להתרוצץ ברחובות עם הפורשה המעוצבת החדשה שלהם, אתם תצטרכו לחכות, אבל הכל בשביל מטרה טובה.

ב-Ghost החליטו שהם מעוניינים לדחות את המשחק כי הם שמו לב ששחקני המחשב דורשים סטנדרטים גבוהים עבור המשחקים שלהם כמו לשחק ב-60 FPS ושהמשחק ירוץ בצורה חלקה… עכשיו הם הבינו שמשחק מסוים שיצא לפני כמה חודשים לא עשה בכלל את הדברים האלו וכדאי להם לא לעשות את אותו טעות אז הם דחו אותו.

Ghost Games explains why Need For Speed Always is always online

מה שמעניין בכל הסיפור הזה, זה הניסוח שבה נכתבה ההכרזה "אנחנו מבינים שזה בעדיפות אצלכם ואנחנו מסכימים אתכם"… כלומר, עד לעכשיו זה לא היה בתכנית בכלל… גרסת המחשב היתה מתוכננת לאבדון פעם נוספת, אז אני שמח שמישהו ב-Ghost גידל ביצים וביצע החלטה.

באותו ענין אך לקונסולות: ניתן עכשיו להרשם לבטא של המשחק דרך האתר של EA… לקונסולות בלבד כמובן.

[divider]

בשעה טובה: נינטנדו ממנה נשיא לחברה.

1430040046765114769

כמעט חודשיים לאחר מותו הטרגי של סטארו איווטה, בנינטנדו יצא העשן הלבן והוחלט על נשיא חדש לחברה: זה לא שיגארו מיאמוטו, הגאון מאחורי מריו, או ג'ניו טקאדה, הבחור שעומד מאחורי ה-WII המוצלחת, זה הוא מנהל בכיר לשעבר בנינטנדו וראש אגף כוח אדם הנוכחי שלה טאטסומי קימישימה

קימישימה היה נשיא נינטנדו אמריקה מ-2002 עד 2006 והוא הוחלף על ידי רג'י פיזאמה שמנהל אותה עד היום, לפני זה הוא עבד בבנק סאנואה ביפן במשך 30 שנה. הוא גם היה מנהל הכספים של חברת פוקימון ומאוחר יותר גם נשיאה של הזרוע האמריקאית שלה

אין ספק שמדובר בבחור שמבין בכסף אך לא בפרצוף ידידותי לחברה, אחד הדברים הייחודים של איווטה היה הקלילות והנעימות שלו כלפי המעריצים ואנשים שאיתם נפגש פנים אל פנים, כמה המינוי הזה הולך להזיק או לעזור לחברה? רק הזמן יגיד.

[divider]

"ג'ק המרטש" מגיע לזרוע אימה בקמפיין הרחבה חדש ל-Assassins Creed Syndicate

בשבוע האחרון יוביסופט הכריזה על קמפיין צד למשחק הבא בסדרת אססין קריד, שיהווה חלק מהסיזן פאס שיכלול עוד עשרות משימות עבור ג'ייקוב ואבלין

הקמפיין מתרחש 20 שנה לאחר המשחק המרכזי ואתם תחברו לפרדריב אברליין מסקוטלנד יארד שהוא מנסה לאתר ולצוד את ג'ק המרטש, שהטיל אימה על לונדון של סוף המאה ה-19 באמצעות סדרת רציחות ברוטאליות והותיר אחריו כמעט אפס ראיות.

[divider]

MGS V ממשיך לספק כותרות (לא רשמיות), והמעריצים ממשיכים לכעוס

מעריצי מטאל גיר סוליד גילו השבוע שלא רק שאפיזודה 51 הוסרה מהמשחק המקורי, והיתה אמורה לעשות סדר בעלילה ולפתור כמה מהשאלות שנשארו פתוחות, אלא כנראה ש MGS V היה אמור לקבל פרק שלישי נוסף. אם המידע נכון היה אמור להיקרא "שלום", מה שמסביר אולי את הפינאלה שראינו בסרטון העלילתי האחרון שדלף לרשת:

[divider]

במהלך החג התרחש גם אירוע המשחקים הגדול ביותר של אסיה, הE3 האסייתי אם תרצו: ה-Tokyo Game Show, במהלכו הוכרזה הרחבה ראשונה ל-Bloodborne ונחשף השם הסופי לפרויקט מורפיוס

[divider]

Bloodborne מקבל הרחבה ראשונה, תצא ב24 בנובמבר

ההרחבה הראשונה ללהיט של Form Software הוכרזה במהלך הTGS השבוע, ההרחבה תגיע ב24 בנובמבר וגרסה פיזית של המשחק וההרחבה תגיע ב3 בדצבמבר

הטריילר להרחבה הראה תוכן חדש ותוכן שעוצב מחדש, שכולל מספר נשקים חדשים כמו מה שנראה כמו גלגל עם קוצים, חרב מעוקמת וחץ וקשת. הטריילר גם מראה מספר בוסים חדשים וכאלו שעוצבו מחדש, כולל מה שנראה כמו בוסים עם התקפות אלמנטליות כמו אש ומים.

אפרופו בלודבורן, המשחק הבא של המפתחת, הלא הוא DARK SOULS 3 מקבל תאריך יציאה ביפן ויגיע שם ב 24 במרץ, 2016. אין עדיין תאריך למערב.

[divider]

Project Morpheus הופך ל-Playstation VR

על פרויקט המציאות המדומה של סוני אנחנו שומעים כבר די הרבה זמן, אבל עד עכשיו שמענו אותו רק תחת שמו הטכני מורפיוס, במהלך TGS סוני הכריזה על שם סופי ששמו Playstation VR, לא מקורי, אבל קצר, חלק ומתאים.

במהלך השבוע יהיה ניתן לשחק בTGS במשחקים כמו Final Fantasy 14 Online,Summer Lesson, Kitchen, Dynasty Warriors 7 שעוצבו במיוחד עבור הקסדה. כתבה נפרדת בהמשך.

[divider]

The King Of Fighters 14 הוכרז

חברת המשחקים SNK Playmore הפתיעה את הנוכחים בTGS שהכריזה על כותר חדש בסדרת הקרבות בת ה-21 שנים שלה, המשחק ה14 בסדרה יצא מתישהו ב2016 כרגע בלעדית לפלייסטיישן 4

המשחק החדש מיוצר בעזרת "ויזואליות תלת ממדית חדשה אבל נשאר נאמן לקרבות הדו מימדיים שלו" אמרו בהכרזה

המשחק הקודם, The King Of Fighters 13, יצא ב2010 למכונות הארקייד ביפן ושנה לאחר מכן ל-Xbox 360 ולפלייסטיישן 3.

הנה טיזר למשחק החדש.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות