מידע חדש על 'מטאל גיר אונליין' דלף לרשת

Metal-Gear-Online-Tactical-Team-Operations

מצב האונליין למשחק 'מטאל גיר סוליד 5' ששוחרר בשבוע שעבר, צפוי להגיע אלינו באוקטובר. בטא בקרוב?

בחודש שעבר הכריזה קונאמי על הקדמת שחרורו של "Metal Gear Solid V: The Phantom Pain" למחשב, בד בבד עם הודעה על כך שמטאל גיר אונליין, מצב המולטיפלייר של המשחק שהיה אמור לצאת במקביל להשקה, נדחה. התאריך שקבעה קונאמי לשחרור מצב הרשת הוא ה-6 באוקטובר לקונסולות ואילו שחקני המחשב ייאלצו לחכות עד ינואר 2016.

מידע חדש לגבי Metal Gear Online (שידוע גם בשם 'מטאל גיר אונליין 3') מגיע ממשתמש מתוחכם מהאתר MGOLeague שחפר בקבצי המשחק וגילה פרטים רבים על מצב האונליין.

בראש ובראשונה, נראה כי בטא הולכת לצאת בעתיד הקרוב (?), להזכירכם, השחרור בפועל של האונליין צפוי להגיע ממש בקרוב, אלא אם כן קונאמי הולכת לדחות אותו. עוד הוא גילה כי דמות באונליין יכולה להגיע ל-10 רמות ושחקן מתחיל משחק באונליין בתוך לובי אימונים עד למציאת התאמה. שחקנים יכולים גם לבחור להצטרף למאץ', או ליצור משלהם, או פשוט ללחוץ על automatch כמו במטאל גיר אונליין הקודם.

'מטאל גיר אונליין 3' יכיל עד 16 שחקנים במפה (12 בקונסולות קודמות) ויהיו שתי קבוצות בשם סוליד וליקוויד (Solid / Liquid), חמש מפות עם לילה ויום, סקילים ו-Perks. תוכלו לבחור דמות נשית או גברית ונראה גם שיש מערכת התקדמות מבוססת נסיון ומוניטין הדומה ל-Prestige ב Call of Duty. בנוסף, דווח על ארבעה סוגי משחק הכוללים:

  • Base
  • Rescue Mission
  • Team Deathmatch
  • Team Sneaking

הרבה פרטים אחרים מוזכרים, כמו מערכת טלפורט שתאפשר לכם להגיע לחבר שלהם ולהירתם לעזרתו, אבל כדאי לחכות למידע הרשמי שיגיע מקונאמי ממש בקרוב.

"מטאל גיר אונליין 3" צפוי להגיע ב-6 באוקטובר ל-Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 ו-Playstation 4. למחשב האישי האונליין יגיע בינואר 2016.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף המשחק הקושר את חלקי הסאגה, הוא למעשה משימה 51 שהוסרה, כנראה בשל הקיצוצים בקונאמי. המעריצים מוחים.
SPOILER – Metal Gear Solid V – Episode 51 – YouTube
▶ 18:43
http://www.youtube.com/watch?v=-B4JIHh5Jqk