FIFA 16: מי נבחר לשחקן הטוב בעולם?

FIFA 16 Player Ratings Top 50

המתח! הדרמה! השיא! כל אלה הגיעו לסיומם כשבאופן לא מפתיע, הכוכב הגדול של פיפ"א 16, זה שמעטר את עטיפת המשחק כבר כמה שנים רצופות, נבחר לשחקן הטוב ביותר. ליונל מסי מספר 1 ומשתרך אחריו שנה אחרי שנה, כריסטיאנו רונאלדו.

EA Sports פרסמה את רשימת 50 השחקנים הטובים ביותר במשחק הכדורגל הבא שלה, פיפ"א 16. הרשימה נקבעה על פי ההישגים של השחקנים במהלך 365 הימים האחרונים במשחקי הליגה ובמסגרות הגביע השונות.

דו-קרב ידוע מראש

רשימת הטופ-10 מספקת כמה הפתעות ומעט שונה מהרשימה של שנה שעברה, למעט הדו-קרב הקבוע על המקום ה1-2 שכן, ליונל מסי, שחקנה של ברצלונה שנבחר גם השנה לעטר את עטיפת המשחק, נבחר שוב לשחקן הטוב ביותר עם דרוג 94. אחריו מפגר בנקודה חלוצה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. שניהם אגב, עלו השנה בנקודה אחת יותר (93,92 בשנה שעברה בהתאמה).

ליונל מסי ברצלונה פיפא 16

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד פיפא 16

למקום השלישי מטפס שחקנה לשעבר של ליברפול, לואיס סוארס שמשחק היום בברצלונה, עם דרוג 90. ואם כבר מדברים על המרסדיסרז, הקבוצה שמנסה כבר כמה שנים לחזור לתקופת הפאר שלה, וזו שבארונה מוצבים בגאון 5 גביעי אירופה לאלופות, לא הצליחה להכניס אפילו שחקן אחד לרשימת הטופ-50.

אלופת גרמניה באיירן מינכן מספקת שני שחקנים למקומות 4 ו-5. מנואל נוייר השוער ואריין רובן, בהתאמה, גם הם עם דרוג 90. אדן האזר, קשרה ההתקפי של צ'לסי במקום השישי עם 89 נקודות, וזלאטן איברהימוביץ' יורד 3 מקומות למקום ה-7 עם דרוג 89.

נועלים את עשרת הגדולים ניימאר מברצלונה, טיאגו סילבה מפריז סן-ז'רמן ודויד סילבה ממנצ'סטר סיטי, שלושתם עם דרוג 88. לרשימת המלאה של 50 השחקנים הטובים ביותר בפיפ"א 16, לחצו כאן.

[dropcap]ל[/dropcap]קינוח, EA Sports פרסמה שלשום סרטון חדש שמתמקד במצב הקריירה בו תוכלו להתנהל כשחקן או כמנג'ר.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה שנכון נכון וההבדל ביניהם זה לא רק נקודה, הרבה יותר מזה!