ביקורות מהשטן: Devil's Third חוטף בראש

Devils-Third-review-roundup

שעת המבחן של המשחק שיוצרו הצהיר שהוא "יקח את משחקי היריות לשלב הבא" הגיעה והמבקרים שלא מתרשמים מהצהרות ומצביעים פה אחד: "ציון נכשל"

בדיוק לפני חודש הצהיר טומונובו איטגאק, יוצר Devil's Third שמשחק היריות הבא שלו, עליו הוא עמל כמה וכמה שנים טובות, "יהווה פריצת דרך בתעשייה ויקח את משחקי היריות לשלב הבא". הפיתוח של המשחק החל אי שם בשנת 2010 בסטודיו היפני "Valhalla Game Studios" אותו ייסד איטגאקי, שידוע בעיקר בזכות חלקו ביצירת סדרת המכות הפופולארית Dead or Alive.

Devil's Third פותח במקור למחשב, לפלייסטיישן 3 ולאקסבוקס 360, אך בעקבות פשיטת הרגל של המפיצה THQ, הפך למשחק אקסלוסיבי לקונסולה של נינטנדו וגרסת אונליין F2P הוכרזה לאחרונה למחשב האישי.

קבלת פנים קרירה

כעת, לאחר שהמשחק שוחרר רשמית בסופשבוע האחרון, עיקר הביקורות למשחק כבר עלו לאוויר, ו-Devil's Third מסתמן ככישלון, לפחות על פי המבקרים עם ממוצע ציונים של 4/10. הטענות של רוב המבקרים קשות, מערכת לחימה מבוגגת ולעיתים מוזרה ולא צפויה, מצב מולטי אכזרי לשחקנים שלא שילמו כסף על תוספות, ובעיקר תסכול במשחק וידאו שאמור להסב לגיימרים הנאה.

האתר הפופולארי גיימספוט העניק למשחק ציון נכשל (BAD) של 3/10 כי "הוא יותר מסתכל ממבדר":

למרות הצחוקים פה ומצבימרובי משתתפים מוזרים, Devil's Third הוא כמעט בלתי אפשרי להמלצה. בעיות רבות של שליטה כמו גם בעיות באלמנטים החיוניים של מערכות הלחימה של המשחק מספקת בעיקר חוויה שמתסכלת הרבה יותר מאשר מבדרת, וכתוצאה מכך החמצה של מה שהיה יכול להיות להיט פולחן.

Devils Third reviews

גם ב-IGN (העולמי) לא התרשמו מהמשחק והעניקו לו ציון 35/100 ("נוראי") כי הוא פשוט "חלש ולא שווה את המאמץ"

עם לחימה חלשה, אלימות חסרת תועלת, ומצב מרובה משתתפים שמתעדף את אלה שמשלמים, Devil's Third לא שווה את הזמן שלכם.

Devils Third reviews roundup

אתרי גיימינג גדולים לא העלו ביקורת וידאו של המשחק וקשה למצוא כאלה ביוטיוב. בקרוב תשוחרר הגרסה החינמית של המשחק, ויהיה מענין לראות איך הפורט הזה יעבוד ואם יזכה לביקורות.

https://www.youtube.com/watch?v=g8xSH1NieuE

להלן הביקורות והציונים העיקריים ל-Devil's Third

"Devil's Third" שוחרר ל-Wii U ב-4.8 ביפן וב-28.8 באירופה. גרסת PC חינמית (אונליין בלבד) תגיע בספטמבר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות