Gears of War: Ultimate Edition – כל הביקורות כאן

Gears-of-War-Ultimate-Edition-review-round-up

הגרסה המלוטשת של גירס אוף וור המקורי שוחררה (ארה"ב) והמבקרים מקבלים אותה בחום יחסי

הליkה שוחררה ל-Xbox One גרסה מלוטשת למשחק הראשון בסדרת GoW, שנקראת Gears of War: Ultimate Edition ושעת המבחן למשחק שסחף בזמנו מליוני מעריצים והפך להצלחה מסחררת, מגיעה בשנית.

להבדיל מכותרים אחרים שקיבלו גרסה מחודשת שבעיקר שיפרה את הגרפיקה וההתאמה למסכים וחומרה חדשים, במקרה הזה, הליטוש נעשה מהיסודות של המשחק הראשון, למרות שזמן הפיתוח של  "Gears of War: Ultimate Edition" ארך כ-10 חודשים בלבד.

למעט האתר גיימספוט שהעניק למשחק את הציון הנמוך ביותר (7/10), בטענה כי ה-AI מתסכלת וכי "החידוש מזכיר דווקא את הסדקים של הגרסה המקורית", כדאי להיזכר שאותו אתר העניק ציונים מצויינים לגרסאות המקוריות (X360/PC).

Gears of War Ultimate Edition gs review

Gears of War Ultimate Edition review round upשאר המבקרים מחבקים את GOW: UE בחום. מגזין הגיימינג הבריטי וידאו גיימר העניק למשחק ציון 90/100 עם כותרת "אחד ממשחקי היריות בגוף שלישי הגדולים בהיסטוריה חוזר". ציון דומה הגיע גם מהאתר destructoid שמגדיר את המשחק כ"קסם שלא עוזב מרגע שאתם נכנסים אליו".

ציונים דומים באיזור ה-90 מגיעים מאתרי גיימינג רבים, שמציבים את ממוצע המשחק על 85/100. כדאי לציין שהציון של גיימספוט, כמו גם האתרים האחרים לא לוקחho בחשבון את מצב המולטי של המשחק, שהיה סיפור הצלחה בזמנו, כי המולטי עדיין לא פתוח.

להלן כל הביקורות למשחק Gears of War: Ultimate Edition

מזכירים לכם שוב שמי שישחק ב- “Gears of War: Ultimate Edition” מההשקה ועד ל-31 בדצמבר, יהיה זכאי לשחק בכל המשחקים בסדרה במסגרת התאימות לאחור שהוכרזה במהלך מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת E3 2015.

Gears of War: Ultimate Edition יגיע לאירופה ל-Xbox One ב-28 לאוגוסט וגרסת המחשב תשוחרר במועד מאוחר יותר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

אני פשוט לא מבין כול כך קשה היום לעשות AI נורמלי זה פשוט מעצבן אותי מאוד