תערוכת Playstation Experince חוזרת לשנה שנייה!

לאחר ששנה שעברה לראשונה התקיימה התערוכה העצמאית הראשונה של ה-Playstation בדיוק בציון 20 שנה לשנת היציאה של הקונסולה הראשונה. התערוכה חוזרת בשנה נוספת ונראה כאילו מתחילה להתבסס מסורת.

תערוכת Playstation Experince שעוברת מלאס וגאס לסאן פרנסיסקו תתקיים ב-5-6 לדצמבר השנה למשך יומיים שלמים בהם תהיה התרכזות גדולה בקהילה עם המון דוכני משחק למשחקים הגדולים שעתידים לצאת, לצד הכרזות גדולות שיגיעו הישר מהתערוכה לצד כמה סרטונים ככל הנראה על משחקים שכבר הוכרזו. הדגש צפוי כמובן להיות על האקסקלוסיבים שמובילים את הקונסולה כמו Uncharted 4, Horizon Zero Dawn, The Last Guardian, Street Fighter V ואפילו על No Man's Sky שלמרות שישוחרר גם למחשב, מקבל את רוב הבמה במסיבות עיתונאים של סוני בתערוכות השונות.

לצד כל אלו, יתרחש גם גביע קאפקום בו 32 משחקני ה-Street Fighter הטובים בעולם ילחמו בינהם בטורניר עד למנצח הגדול שיזכה בתואר אלוף העולם ובפרס "סמלי" של רבע מליון דולר.

לאלו מכם ששוהים באזור באותם ימים או חושבים על להגיע, כרטיסים לאירוע שירכשו עד ה-20 לספטמבר יעלו כ-60 דולר, לאחר מכן הכרטיסים יעלו כ-75 דולר. אם ברצונכם לקנות כרטיס רק ליום אחד, ל-5 לדצמבר תאלצו לשלם 45 דולר ול-6 לדצמבר תאלצו לשלם 40 דולר. בקיצור, התענוג המלא בטיסה הכי זולה (בהנחה שיוצאת ב-4 לדצמבר וחוזרת ב-7 לדצמבר), במלון הכי זול לשלושה לילות ובכניסה לאירוע תעלה לכם לא פחות מ-2760 דולר שזה 10 אלף שקל וקצת, לא זול.

תהיו בטוחים שנסקר את האירוע על הצד הטוב ביותר, עד אז יש זמן ובדרך גם את שבוע הגיימינג בפריז בין ה-28 לאוקטובר עד ה-1 בנובמר, שם בניגוד לגיימסקום, סוני תקיים מסיבת עיתונאים.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך לעזעזל הגעתם ל2650 דולר!?@!@? התכוונתם שקל

בחלומות המתוקים ביותר של כל ישראלי ממוצע זה לא יעלה 2650 שקל, טיסה בתאריכים האלו עולה 783 דולר עם אייר פראנס הלוך ושוב, וזאת הטיסה הזולה ביותר, המלון עם חדרים זמינים בתאריך הזה הוא זה שגובה 209 דולר ללילה, שיוצא 627 דולר לכל התקופה. סך הכל 1485 דולר בחישוב מהיר, בערך כ5500 שקל. אני לא יודע איך ספיר הגיע ל2650 דולר, אולי הוא חישב את זה עם טיסה יותר יקרה או עם המלון היקר ביותר, אך עדיין, תענוג לא זול. אני מעדיף להשקיע במחשב גיימינג אם תשאל אותי.

מקורות: גוגל טיסות, אתר סוני.

צודק סליחה באמת הגזמתי אבל גם הוא חחחחחחחחח

אני לא חושב שהוא הגזים, הוא פשוט חישב את זה אחרת.