שלט על אצבע: הכירו את "הטבעת החכמה" הראשונה בעולם

 

חברה בשם טיטניום פלקון חושפת את ה-"Smart Ring", בקר שליטה חדש ולא קונבנציונלי בשם Talon

הכירו את "טאלון", בקר שליטה חדש שעשוי לעשות מהפכה בעולם הגיימינג, כך לפחות סוברת החברה שפיתחה את ה"טבעת החכמה", ויחפש אחר משקיעים באמצעות קמפיין מימון באתר "אינדיגוגו" מאוחר יותר החודש בשאיפה לגייס 300 אלף דולרים.

ישנה לנצח את הדרך בה אנשים משחקים

טיטניום מעריכה שהמוצר הסופי יימכר בלא יותר מ-100 דולרים, תלוי בהצלחת הפרויקט מימון, ואם תהיתם איך הטבעת הזאת עובדת החברה מפרטת:

על ידי שימוש בטכנולוגיית Bluetooth אנרגיה נמוכה וחיישן בקרת תנועה, הטבעת החכמה טאלון יכולה להתחבר לכל מכשיר חכם (טלפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, שעון חכם, PC / MAC, או אוזניות VR), והטבעת תמיר תנועות ידיים של גיימרים לקלט במשחק או באפליקציה.

הטבעת כוללת 2 לחצני פעולה ומיועדת למגוון רחב של ז'אנרים, כולל משחקי ספורט, משחקי יריות, מירוצים, פעולה ועוד. מנכ"ל טיטניום ומייסדה, חואן גואה הכריז בהודעה לעיתונות כי לטבעת השליטה הזו עשויות להיות השלכות משמעותיות על ענף הגיימינג:

נכון לעכשיו, על מנת לשחק במשחקים הכוללים שליטה בתנועה, צרכנים חייבים לרכוש את כל החומרה היקרה: הטלוויזיות, Wii, Xbox, או Kinect הם רק כמה מהם, אנו מאמינים שהטבעת החכמה שלנו תשנה את הדרך בה משחקים לנצח.

נשמע מסקרן כל העניין הזה, אך כדאי שנחכה לראות את הטבעת בפעולה, לא?

אתר החברה

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x