גיימסקום 2015: לארה קרופט מקבלת דרכים נוספות להרוג

Rise-of-the-Tomb-Raider-gamescom-gameplay

סרטון הגיימפליי החדש של “עלייתה של טומב ריידר” חושף מערכת בשם “Guerrilla Combat” שמאפשרת ללארה קרופט להרוג אויבים במגוון דרכים

אתמול נחשף סרטון גיימפליי חדש של Rise of the Tomb Raider, המשחק הבלעדי (לזמן מוגבל) לקונסולת ה-Xbox One שמציג מערכת חדשה במשחק בשם “Guerrilla Combat”, לארה קרופט משדרגת את אפשרויות הלחימה שלה.

בטומב ריידר הבא תוכל לארה להרוג מספר אויבים במקביל באמצעות החץ וקשת שלה, היא תוכל להתגנב בצורה טקטית באמצעות שחיה במים ובכלל, היא תהפוך לחיית לחימה לילית ומתוחכמת. צפו בגיימפליי החדש:

עלייתה של טומב ריידר” נחשף בתערוכת E3 של שנה שעברה וזמן קצר לאחר החשיפה הוכרז כמשחק בלעדי לקונסולות האקסבוקס וואן מבית מיקרוסופט. בחודש שעבר הודיעה Square Enix שהמשחק ישוחרר גם למחשב בתחילת שנה הבאה, אולם לא נמסר תאריך ספציפי.

Rise of the Tomb Raider ישוחרר בלעדית ל-Xbox One ו-Xbox 360 ב-10 בנובמבר.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גרסה ארוכה יותר
https://youtu.be/zkT-xKZ_a0I

נראה אשש מזל שיש לי אקסבוקס!

הגרפיקה מאוד טובה זה רק מראה עם עובדים קשה אפשר לעשות גרפיקה טובה עם כרטיס חלש של קונסולה, תחשבו עם היה קונסולה עם r9 280x היה מריץ על 4k בין 30 עד 60 fps.

זאת הבעיה היום שמשקיעים רק על הקונסולות ולמחשב נותנים דרישות מערכת בשמיים

רק לי הוא נראה בול כמו המשחק הקודם? נכון גראפיקה טובה יותר אבל חוץ מזה לא נראה משהו מיוחד, אפילו התנועות של לארה אותו דבר

כן, באמת אין שום דבר מיוחד אבל זה עדיין יהיה משחק טוב.

כן בזה אין ספק. מקווה שיהיה יותר לחקור מאשר להילחם שוב ושוב. מתגעגע ל legend ו underworld חח