גיימסקום 2015: לה פמיליה – הטריילר של "מאפיה 3" שוחרר

בשבוע שעבר קיבלנו הבטחה מ-2K שכדאי לנו לחכות לצהרי יום רביעי, ה-5 באוגוסט אם אנחנו רוצים לקבל טריילר ראשון למאפיה 3. המועד המדויק הזה הגיע ואחרי כסיסת צפורניים בלתי נשלטת, הטריילר המיוחל שוחרר!!

סוף סוף לאחר המתנה של חמש שנים אנחנו זוכים לרגע בו אנחנו זוכים להכיר לראשונה את מאפיה 3 מעבר לתמונה שפורסמה, עם טריילר בן 3 דקות שכולו, כמו שאפשר להבין מהכותרת, על המשפחה, מה שמוביל למסקנה שההתמקדות תהיה בעיקר על קרבות בין משפחות, על הקרבה ועל קשר – כמו שמשחק מאפיה טוב אמור להיות ללא ספק.

השנה היא 1968 והחוקים בעולם הפשע השתנו לא מעט מאז השנים בהם ויטו כיכב, המשחק מתרחש בניו אורלינס שמלאה במכוניות, אופנה ומוזיקה מהתקופה, ניו אורלינס מתוארת כ-"גן עדן לארגוני פשע מאורגן" והמשפחות האיטלקיות שולטות בהימורים לא חוקיים, סמים, זנות ובעלי השפעה במשטרה עם שוטרים מושחתים ואפילו בממשלה עם פוליטיקאים שעובדים איתם ובשבילם.

זו העיר שאליה מגיע הגיבור שלנו (או שיש לומר, האנטי גיבור שלנו) לינקולן קלאי לאחר שהוא חוזר מוויאטנם שם לקח חלק כחייל בצבא ארה"ב, קלאי שהתייתם בגיל צעיר, מוצא משפחה באחת מהמשפחות המקושרות לארגונים האלו ומוצא שם דמויות אח ואב. משפחתו החדשה נרצחת על ידי אחת מהמאפיות האיטלקיות וסיפורו הופך לסיפור נקמה. במהלך הסיפור קלאי ייצור קשרים עם מאפיונרים נוספים ויתחזק בנסיון להקים לעצמו מאפיה משלו שתהיה אימפריה שתשלוט בעולם הפשע של ניו אורלינס.

שאלת בונוס: האם אתם מזהים את הבחור הזקן מצד ימין בטריילר? 
רמז: הוא היה במשחק השני.

Mafia III ישוחרר במהלך שנת 2016 ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 
עריכה: ב-Playstation Access עלה קטע בו מדברים על המשחק, לצד כמה קטעי גיימפליי:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חרא סרטון ועוד בגרמנית
זה בול מה שיש בסרטון ששמו פה לא?

ברור שזה ויטו סקלטה. איזה טריילר אדירררר גרם לי להזיל ריררררררר

M A F I A III – don't Fuck with my family!

וואו, איזה כיף. מאפיה 2 היה ממש טוב אחד המשחקים שהכי נהנתי מהם. מצפה בקוצר רוח 🙂

TAKE ME MONEY!

הגיימפליי נראה מעולה מענין איך יהיה על המחשב

ויטו סקלטה!
החדשות הכי טובות היום!!