דם, גרפיקה, וגיימפליי בסרטון החדש ל Gears of War: Ultimate Edition

gears-of-war-ultimate-edition

בעוד פחות מחודש תשוחרר הגרסה המלוטשת של "גירס אוף וור" המקורי. סרטון חדש מציג השוואה בין שתי הגרסאות, גיימפליי חדש מהמולטי של המשחק ולא מעט דם

בסוף חודש הבא תשוחרר ל-Xbox One גרסה מלוטשת למשחק הראשון בסדרת GoW, שזכה להצלחה אדירה בזמנו. הגרסה נקראת "Gears of War: Ultimate Edition" ולאחרונה זכינו לצפות בסצנת הפתיחה שלו, אך מה עם קצת גיימפליי?

במסגרת סדרת הסרטונים של צוות מפתחי המשחק בחברת The Coalition, סדרה בשם "Remastering Gears of War", משחררת החברה סרטון חדש שמכיל קטעי גיימפליי קצרים אך רבים וגם השוואות בין הגרסה בת ה-9 שנים לגרסה החדשה. צפו:

בסרטון מתארת החברה את הנסיון שלה לא לבצע שינויים רדיקלים בגיימפליי של המשחק המקורי, כי רובנו יודעים שהוא היה מצויין, אלא לקחת חלק מהדברים (הקטנים) שהיו זקוקים לשיפור, ולעבוד על הליטוש שלהם בעיקר.

לצורך כך, הם זימנו אליהם לסטודיו שחקני גירס מקצוענים שהתנסו במשחק בשלבי הפיתוח לצורך מתן פידבק, גם למצב הקמפיין אך בעיקר למצב המולטי, שהיה מאוד פופולארי בזמנו.

Gameplay-Gears-of-War--Ultimate-Edition
מתוך המולטי של המשחק

Gears of War: Ultimate Edition יגיע ל-Xbox One ב-28 לאוגוסט וגרסת המחשב, שתקדם כנראה את "Windows 10", תשוחרר במועד מאוחר יותר שעדיין לא נחשף.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מודה שזה נראה מעולה ומקווה שיגיע למחשב כמה שיותר מהר
מתאים לי גירס אוף וור עכשיו

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x