יוצר Devil's Third: "המשחק יהווה פריצת דרך בתעשייה"

Devils Third multi gmaeplay

טומונובו איטגאק, יוצר Devil's Third סבור כי המשחק יהווה פריצת דרך וייקח את משחקי היריות לשלב הבא

האיש שעומד מאחורי משחק היריות/אקשן "Devil's Third" ה(חצי) אקסלוסיבי ל-Wii U, הוא בחור בשם טומונובו איטגאקי שהחלק את הפיתוח של המשחק אי שם בשנת 2010 באמצעות הסטודיו היפני "Valhalla Game Studios". איטגאקי הוא המייסד של האולפן והוא ידוע בעיקר בזכות חלקו הגדול ביצירת סדרת המכות הפופולארית Dead or Alive ותרומתו לפיתוח של Ninja Gaiden.

לקראת שחרור המשחק בחודש הבא, עותקים של המשחק הגיעו למספר מבקרים ברחבי העולם שעל פי דיווחים לא כל-כך התחברו אליו והם צפויים להעניק לו ציונים לא טובים. עם זאת, בראיון שהעניק איטגאקי לאתר Famitsu, הוא משחרר הצהרות עמוסון בביטחון עצמי גבוה.

"ייקח את משחקי היריות לשלב הבא"

בראיון הוא מדבר על 4 שנות הפיתוח של Ninja Gaiden ועל הקושי בפיתוח משחקים ועל כך שלאולפנים לפעמים יש הזדמנות אחת להוכיח את עצמם.

Devil's Third פותח במקור למחשב, לפלייסטיישן 3 ולאקסבוקס 360, אך בעקבות פשיטת הרגל של המפיצה THQ, הפך למשחק אקסלוסיבי לקונסולה של נינטנדו וגרסת אונליין F2P הוכרזה לאחורנה למחשב האישי.

זה (Devil's Third) שיא של כל מה שעשיתי עד כה, ולא רק שלי, אלא של כל מי שעבד כאן. נסה אותו בעצמך. אני חושב שזה הולך להיות פריצת דרך לתעשייה. אני מאמין שזה הולך לקחת את משחקי היריות לשלב הבא.

טומונובו איטגאקי

"Devil's Third" ישוחרר ל-Wii U ב-4.8 ביפן, ב-28.8 באירופה. גרסת PC חינמית (אונליין בלבד) תגיע בספטמבר.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחחחחחחח הוא חי בללהלנד
והסרטון ששמתם מאוד מחזק את הדמיונות שלו -_-

שמישהו יגיד לו כדי לקחת את משחקי היריות לשלב הבא אתה צריך את אנשים
הכי מוכשרים בתעשיית המשחקים!

"ייקח את משחקי היריות לשלב הבא" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא לא בריא חחחחחחח