רייזר רוכשת את יצרנית המיקרו קונסולה Ouya

Razer-Acquires-Android-Microconsole-Company-Ouya

יצרנית המיקרו קונסולה מבוססת האנדרואיד עוברת לידיה של ענקית הציוד ההיקפי Razer ומבססת את מעמדה בתחום הקונסולות הזעירות

הכל החל בציוץ ששיגרה בטוויטר אחת ממייסדות חברת Ouya, יצרנית המיקרו קונסולה מבוססת האנדרואיד הלילה, ובה היא מודיעה על עזיבתה את החברה לעבר הרפתקאות חדשות ומסעירות אחרות. בד בבד נודע כי המהלך הזה הוא חלק מעסקה שהתבשלה מאז חודש שעבר, עסקה בה ענקית הציוד ההיקפי רייזר רוכשת את  Ouya בעסקת מזומן אך בסכום לא ידוע, שהוא פחות מ-10 מיליון דולר, אותו ביקשה החברה בחודש שעבר.

Ouya גייסה בשנת 2012 למעלה מ-8 מיליון דולרים דרך קיקסטארטר, בעזרת כ-63 אלף תומכים, בסכום גבוה הרבה יותר מהסכום הראשוני אותו ביקשה לגייס שעמד על 950 אלף דולר.

ג'ולי אורמן נכנסה בסערה עם המיקרו קונסולה Ouya, ועוד לפני שהושקה הקונסולה הראשונה ביוני 2013, היא יצאה בהכרזות כי בשנה הבאה (מאז ההכרזה, 2014) תגיע 'Ouya 2'. זה לא קרה וקהל הגיימרים וגם כאלה שאינם גיימרים לא מיהרו לרכוש את הקונסולה הזעירה ולאחרונה נודע כי החברה מחפשת קונה פוטנציאלי.

חברת רייזר צפויה למזג את הנכסים של Ouya עם מוצר מאותו שוק שיש לה, Forge TV ולהמשיך להמתקד במספר קטגוריות אחרות כמו הטאבלט גיימינג שלה, Razer Edge, משקפי המציאות וירטואלית שלה (OSVR) ובעיקר בקו המוצרים הראשי (והמאוד רווחי) שלה, ציוד היקפי לגיימרים (שעשה לה בושות לאחרונה).

razer-forge-tv-4.0

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות