Mafia III הוכרז רשמית וייחשף בגיימסקום

MAFIA-3-ANNOUNCED

כל אחד ששיחק באחד ממשחקי Mafia הקודמים מחכה לבשורה הזאת, ולאחר המון לחשושים ושמועות במהלך השנים האחרונות, זה רשמי – Mafia III הוכרז, נמצא בפיתוח וייחשף בשבוע הבא בגיימסקום. 

בהודעה שנשלחה לעיתונאים ובין היתר גם למערכת שלנו על ידי 2K נחשף ש-Mafia III נמצא כעת בפיתוח, לאחר כמעט חמש שנים משחרור המשחק השני, אנחנו זוכים לסימן חיים ראשון על המשחק הבא בסדרת מאפיה.

בהודעה לעיתונות נמסר כי טריילר הכרזה רשמי יגיע ב-5 באוגוסט ובעצם יפתח את תערוכת הגיימינג השנתית גיימסקום 2015, לאחר מכן יוצג המשחק בדלתיים סגורות לעיתונאים בצורה מקיפה יותר וכנראה שגם עם גיימפליי.

נכון לרגע כתיבת שורות אלו, אין שום מידע מההכרזה השקטה הזו, גם לא על הפלטפורמות שהמשחק ישוחרר עליהן, אך התמונה שצורפה להודעה לעיתונות (המצורפת למעלה, ליחצו עליה) מציגה 4 דמויות עומדות, 3 גברברים ואשה, 4 מכוניות עם פנסים דלוקים, באמצע יער, על שפת אגם כשמולן דמות גברית על הברכיים, עתיד הבחור על הברכיים די ברור במשחק כמו מאפיה ובתפאורה של יער, ואם לא, לא ראיתם מספיק סרטי גנגסטרים.

כאמור הטריילר הראשון למשחק ישוחרר ב-5 לאוגוסט בתערוכת גיימסקום, תהיו בטוחים שנכסה הכל מהתערוכה, עד אז נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע למשחק ונמשיך לעדכן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
16 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

רק חבל שהוא יהיה בלעדי לקונסולות למרות שיש לי גם מחשב חזק וגם ps4 בכל זאת אני מעדיף במחשב

אומנם לא הוכרזו פלטפורמות עדיין אבל אני בספק שיהיה בלעדי לקונסולות. גם לא נכתב על זה דבר בכתבה, בנוסף באתר של Hangar 13 נכתב הם מפתחים משחקים "למגוון פלטפורמות כגון קונסולות ומחשב" כך שאפשר להסיק מכך שהמשחק יהיה זמין למחשב.

איזה חדשות מעולות -_-
מקווה שיגיע כמה שיותר מהר

לפי תספורת האפרו של הבחורה בתמונה זה בטח הסבנטיז (שנות השבעים)

ספיר יש לך מושג מי המפתחת של המשחק ה3?

הצוות הצ'כי שפיתח את שני המשחקיים הקודמים צומצם ואפשר להגיד שגם האולפן שלו בצ'כיה נסגר. אף על פי שמבחינה טכנית הוא עדיין פעיל.

האולפן שיפתח את המשחק השלישי הוא אולפן חדש בשם Hanger 13 שהוקם לפני שנה, רוב הצוות מורכב מאנשי LucasArts לשעבר כך שאפשר לצפות למשחק עם עלילה ודמויות סולדיות בהתחשב בניסיון של לוקאס עם עלילות. חלק מהצוות גם כולל חברי צוות לשעבר בצוות בצ'כיה.

מצוין! זה מה שרציתי לשמוע אנשים שיש להם ניסיון ויודעים שהמשחק
הזה צריך לעמוד בציפיות של המעריצים!

תודה בן

סוף סוף!!!
יש אלוהים!

מתי נראה לכם שיצא?? השנה או שנה הבאה??

אני מאמין שנה הבאה אין סיכוי השנה

ישששששש! מחכה למשחק הזה כל כך הרבה זמן
חולה על הסדרה הזאת

OMFG החדשות הכי גדולות של השנה!!!!!!!!
אין עליכם תודה!!!

לפי המכוניות והתסרוקות עברנו לשנות השבעים

אני דווקא מאמין שאנחנו נשארים ב80'

אתה מתכוון בשנות ה40 -50…

גם אני חושב יהיה שנות השבעים הפריחה הגדולה של המאפיות