אחרי עשור זוכה Star Wars KOTOR II לעדכון רשמי

Star Wars Knights of the Old Republic 2 Gets Major Update

לקח לו קצת זמן, אבל KOTOR II נחת סוף סוף בלינוקס ובמחשבי מק וזוכה לעדכון גדול ורשמי

אחרי יותר מ-10 שנים לשחרורו של אחד ממשחקי מלחמת הכוכבים הטובים שידע הזיכיון, הידוע בשם "Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords" (ובקיצור: "KOTOR II"), שוחרר עדכון למשחק שמטפל בגרפיקה ותמיכה בפיצ'רים עדכניים.

משחק התפקידים ביקום של מלחמת הכוכבים שוחרר ב-2004 לאקסבוקס וכעבור מספר חודשים למחשב האישי וזכה בזמנו לביקורות מעולות. הלילה דווח על עכדון רשמי למשחק, ומלבד השקה "קצת" מאוחרת ללינוקס ולמק, העדכון מביא לגרסת המחשב פיצ'רים חדשים:

  • Steam Workshop
  • אצ'במנטים
  • תמיכה בשלט
  • תמיכה טבעית במסכים רחבים
  • תמיכה במסכים עד רזולוציית 5K
  • Steam Cloud בשביל השמירות

גרסת המק פותחה על-ידי חברת Aspyr Media, שהיא חברה מוכרת וגדולה לפורטים למק, ואחראית בין היתר על הפורט המוצלח Civilization: Beyond Earth.

1437507474 atris vs nihilus art kotor ii

KOTOR II פותח על-ידי חברת Obsidian Entertainment (שפיתחה את Fallout: New Vegas) תחת השגחתה של מפתחת המשחק הראשון, שהיא לא אחרת מאשר חברת Bioware, האחראית בין היתר על הסדרות Mass Effect ו-Dragon Age. זה היה המשחק הראשון אותו פיתחה חברת Obsidian הצעירה, שהוקמה רק שנה קודם (2003)

עוד הודיעה אובזידיאן כי היא עושה מאמצים לשלב את המוד הידוע הידוע The Sith Lords Restored Content Mod שיהיה זמין רשמית לשחקנים, והיא תעדכן בקרוב אם המהלך יושלם.

לרגל חגיגת העדכון, המשחק מוצע כרגע בהנחה של 25 אחוזים ונמכר בסטים במחיר של 7.5 דולר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות