רשמי: Project CARS בוטל ל-Wii U

Project CARS for Wii U Cancelled

בעלי הקונסולה הנוכחית של נינטנדו לא יקבלו את משחק המירוצים הריאליסטי בעתיד, "פרויקט מכוניות" בוטל

משחק מירוצי המכוניות המצליח Project CARS שוחרר בתחילת חודש מאי האחרון לאחר מספר דחיות, לקונסולות פלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן ולמחשב האישי. גרסת המשחק ל-Wii U, הקונסולה הרשמית של נינטנדו היתה מוטלת בספק בגלל מספר ההתאמות והעבודה הרבה שנדרשה מצוות הפיתוח, וכעת החברה מודיעה כי זה פשוט לא יקרה.

המשחק "גדול" על הקונסולה של נינטנדו

אנדי טודור, מנהל הקריאטיב בחברת Slightly Mad Studios פרסם את הידיעה במכתב (התנצלות) גלוי לקהל הרחב, שבאופן מוצהר מרמז על כך שה-Wii U פשוט לא עומדת בדרישות החומרה :

למרות ההתמדה בפיתוח גרסת Wii U ל"פרויקט מכוניות", האיכות אינה עומדת בסטנדרטים הגבוהים שלנו. אנו מצפים בקוצר רוח לכל הודעה על חומרה נוספת מנינטנדו אבל כרגע פרויקט מכוניות הוא פשוט יותר מדי עבור ה- Wii U למרות מאמצנו הרבים.

אנו מתנצלים בפני אוהדי נינטנדו שם בחוץ, אבל אין לנו רצון לשחרר מוצר שאינו עומד בקנה אחד עם הגרסאות האחרות שלנו בפלטפורמות אחרות. אנו מצפים באופטימיות לעתיד ורוד יותר.

הטענה העיקרית של החברה היא שאינה מסוגלת לייצר גרסת Wii U למשחק הזה בגלל חולשת החומרה של הקונסולה, שלהזכירכם מסוגלת להריץ את קרייסיס 3 בלי בעיה.

ייתכן כי החברה מעדיפה להשקיע את זמנה בפיתוח משחק ההמשך, Project CARS 2 שכבר הוכרז ומנסה לגייס כמה מיליונים ברגעים אלה ממש.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות