EVO 2015: צפו בגמר ובפאדיחה של Razer

Razer-Atrox-EVO-2015

שלט הארקייד של רייזר הפסיק לעבוד באמצע גמר טורניר EVO 2015 השנתי לעיניי כל הצופים והוחלף לשלט של חברה אחרת, שעשה את העבודה

שנת 2015 היא השנה המוצלחת ביותר לטורניר משחקי המכות EVO. השנה ריכז הטורניר תשומת לב מיוחדת ולאו דווקא מהסיבה שהתקיים בסמוך להשקת אחד ממשחקי המכות הגדולים של השנה, מורטל קומבט X. למרות שמדובר בקהילת שחקנים קטנה יחסית לז'אנרים אחרים, שידור הגמר זכה לצפיית שיא בהיטוריה של הטורניר, ונצפה על ידי כרבע מיליון איש. לשם השוואה, בגמר LoL שנה שעברה צפו 27 מיליון איש.

הפאדיחה של רייזר

בגמר התמודדו במשחק Ultra Street Fighter IV שני שחקנים הבאים: Momochi ששיחק את Evil Ryu והשחקן השני המכונה GamerBee שיחק את Adon. במהלך הסיבוב הראשון בו Momochi הוביל, איבד שלט הרייזר שלו את החיבור (דקה 01:40 בסרטון) ולאחר כמה רגעים של אי-נוחות, הוחלף לשלט אחר של חברה אחרת, Mad Catz שסלל לו את הדרך לניצחון ולזכיה ב 33 אלף דולר:

חברת רייזר אגב, היא אחת מהספונסריות של הטורניר וזהו בהחלט רגע לא נעים. החברה צייצה בטוויטר הרשמי שלה מילת תודה לחברת Mad Catz:

[dropcap]ז[/dropcap]ה השלט הסורר של Razer שהוכרז בשנת 2014 , שלט ארקייד למשחקי מכות בשם Razer Atrox שמותאם לקונסולות האקסבוקס וואן:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחח השלט הזה באמת סורר איזה פדיחות

איזה פאדיחות!!! אין על מדקטס לא סובל רייזר

רייזר חברה רצינית אבל יש בשנים האחרונות היא מחפפת באיכות החומרים והאביזרים הכי טובים שלה הם משנת 2013 ודרומה