איפה קוז'ימה? שמו של יוצר MGSV: The Phantom Pain הוסר מעטיפת המשחק

Metal Gear Solid V The Phantom Pain Announcement

קונאמי חשפה את עטיפת המשחק הרשמית של המשחק ושמו של קוז'ימה או הסטודיו שלו שפיתח את המשחק פשוט לא קיימים

נראה שהקרע בין יוצר סדרת מטאל גיר, הידאו קוז'ימה (והאולפן שלו) וחברת קונאמי עמוק יותר ממה שחשבנו, אחרי שנפרדו לשלום האחד מהשניה. כך לפחות מצטייר כרגע עם חשיפת העטיפה הרשמית של Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, ללא כל איזכור ל"Kojima".

עטיפת מטאל גיר 5, ללא הלוגו של קוז'ימה
עטיפת מטאל גיר 5, ללא הלוגו של קוז'ימה
הלוגו שהוסר

משתמש באתר NeoGAF שם לב שבשתי הגרסאות, הסטנדרטית וה-Day One, אין כבר את שם האולפן של קוז'ימה שהתנוסס בעבר “A Hideo Kojima Game”.

אולי זה לא סיפור גדול אבל שמו של קוז'ימה התנוסס באורח קבע על שער עטיפת המשחקים שיצר וגם אם הוחלט שהפעם אין צורך לציין את שמו, מוטב היה שהיו עושים זאת מלכתחילה ולא בצורה כזו.

 

 

אחרי סרטון הדמו המרשים משבוע שעבר, גיימרים רבים רוצים כבר לנסות את המשחק, והשבוע הודיעה חברת קונאמי כי אחרי אינספור מצגות ודמואים לעיתונאים ואנשי תעשייה, בתערוכת גיימסקום הקרובה, הציבור יוכל לראשונה להתנסות במשחק MGS 5: The Phantom Pain.

תערוכת גיימסקום 2015 תתקיים בגרמניה בין התאריכים ה-5 ל-9 באוגוסט.

בתערוכת E3 2015 זכינו להצצה ממשחק ההתגנבות אקשן "Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain", שהוא האפילוג למשחק "גראונד זירוס" וצפוי להגיע אלינו ב- 1.9.2015 לקונסולות PS3/PS4, X360/XOne של מיקרוסופט וסוני (כולל מהדורת ספיישל אדומה ל-PS4) וב-15 בספטמבר למחשב האישי.

https://www.youtube.com/watch?v=j198th20wjY

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות