חיזוק נשי: ג'ייד ריימונד מצטרפת ל-EA

Amy Hennig EA

קצת יותר מחצי שנה אחרי שעזבה את תפקידה הבכיר ביוביסופט, מצטרפת ג'ייד ריימונד לחברת EA ומקימה אולפן חדש בשם Motive שיתרום למשחק בסדרת "מלחמת הכוכבים" שעל הכתיבה שלו אחראית אמי הנינג (אנצ'רטד).

ג'ייד ריימונד, למי שלא מכיר, אחת הנשים החזקות, המוכשרות (והיפות) שידעה תעשיית המשחקים, האשה שכיהנה בתפקיד הבוסית של יוביסופט טורונטו, ובמהלך עשור בחברה הייתה חתומה על חלק מהמשחקים המצליחים ביותר שלה, כשבראשם, שני משחקי Assassin's Creed הראשונים. באוקטובר שנה שעברה, מספר חודשים לאחר שהמשחק האחרון שהיתה חתומה עליו שוחרר (Watch Dogs) הודיעה במפתיע על עזיבתה מרצון מחברת יובסופט. בהצהרה לעיתונות על עזיבתה, ריימונד אמרה:

זוהי אחת ההחלטות הקשות ביותר בקריירה שלי, אבל הסטודיו בטורונטו מקצועי ועל הדרך הנכונה.

החיים כמובן ממשיכים הלאה ואם דאגתם לעתיד הקריירה של ריימונד, אין לכם מה לדאג כי מיטב החברות הגדולות כבר סימנו אותה מיום שעזבה את יוביסופט.

ההחלטה שלה לקבל את ההצעה של חברת EA, שנמצאת בתקופה הטובה ביותר שלה בהיסטוריה, עשויה להניב לנו הגיימרים, כמה פיתוחים והפקות מעניינות בהמשך.

מאס אפקט הבא, דד ספייס חדש, Star Wars חדש עם האשה שכתבה את אנצ'רטד

ריימונד מקימה תחת EA סטודיו חדש בשם Motive קרוב לבית, שבין היתר יתרום לחברת Visceral בפיתוח כותר עתידי בסדרת Star Wars וגם לחברת BioWare:

אני שמחה להודיע כי אני מצטרפת ל-Electronic Arts ומקימה את "מוטיב", אולפן פיתוח חדש בעיר הבית שלי מונטריאול, קנדה. האולפן יפעל ברבעונים הקרובים עם צוות BioWare מונטריאול

ריימונד תעבוד עם יניק רוי מחברת BioWare במונטריאול, וכנראה תתרום למשחק Mass Effect: Andromeda מהנסיון שלה בסדרת AC. בנוסף, העבודה לצד Visceral אומרת שהיא תתרום למשחק דד-ספייס הבא וגם למשחק "מלחמת הכוכבים" הבא של החברה שעל הכתיבה שלו אחראית לא אחרת מאמי הנינג (Amy Hennig), הכותבת לשעבר של סדרת Uncharted המצליחה שהתמנתה לראש הקריאטיב ב"מוטיב". הנה לכם כוח נשי.

mass-effect-andromeda

כולם כבר יודעים על באטלפרונט, משחק מלחמת הכוכבים הבא, אך מעטים יודעים איזה משחק ביקום של Star Wars מפתחת Visceral. השמועות מדברות על משחק פעולה מגוף שלישי בהשראת סדרת אנצ'רטד.

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשים זה המין החזק בעולם!
בהצלחה לג'ייד ריימונד חיזוק משמעותי לחברת EA
אגב מה קורה אם Star Wars 1313? בוטל הוא ממשיכים את פרויקט של סידני