WB תשנה את מדיניות בקרת האיכות שלה בעקבות השקת באטמן למחשב

batmanarkhamknightpcdelay_610

בעידן שבו החזרים כספיים הם עניין סטנדרטי, טעויות עלולות להיות קריטיות, אך הלמידה מהן אפקטיבית יותר מאי פעם: המפיצה Warner Bros פרסמה התנצלות נוספת שבו היא מביעה צער רב על בעיות גרסת המחשב, וכתוצאה מהן היא תשנה את תהליך הביקורת הפנימי שלה בנוגע לאיכות המשחקים וגם תדחה את כל ה-DLC של גרסת המחשב.

שבועיים וחצי לאחר השקת Batman Arkham Knight למחשב, רוב הבעיות עדיין לא תוקנו, והיום לראשונה Warner Bros מודיעה שהיא תשקול מחדש את מדיניות בקרת האיכות שלה בנוגע לכל המשחקים שלה מעתה והלאה. הבעיות בגרסת המחשב היו כל כך חמורות שלמעשה הוא הוסר מסטים תוך פחות מ48 שעות לאחר שהמשחק שוחרר ועד עכשיו לא ניתן לקנות אותו, ההנחה הרווחת בקרב הקהילה היא שהמשחק יחזור לקנייה בסתיו ביחד עם גרסאות הלינוקס והמאק.

עידן ההחזר הכספי

ההחלטה להסיר את המשחק מסטים היא החלטה חסרת תקדים וראשונה מסוגה עבור מפיצת AAA, החלטה שכנראה הושפעה בעיקר בגלל שינוי המדיניות של סטים בנוגע להחזרים כספיים כמעט חודש לפני צאת המשחק, שלפיה כל משתמש רשאי לבקש החזר כספי כל עוד עומד בתנאים מסוימים.

שינוי המדיניות של סטים היא לא החלטה שמוגבלת רק לאיך אנחנו קונים משחקים, היא משנה לחלוטין את האופן שבו התעשייה מפתחת משחקים למחשב, ההשלכות שלה על איכויות הפורטים בעתיד לכל המשחקים שיוצאים למחשב היא מרחיקת לכת בכל התחומים. כל אולפן ייאלץ להתאמץ מעתה והלאה קצת יותר כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שבדרך כלל בעלי מחשב דורשים, אחרת הם יאלצו להסתפק בהכנסות ממוצעות במקרה הטוב.

Batman Arkham Knight הוא דוגמה ראשונה ומעולה לאיך המדיניות משפיעה על מפתחי משחקים, ולכן זו בדיוק הסיבה ש-WB צריכה לשנות את הגישה שלה בנוגע לפיתוח משחקים למחשב, כי גם גרסת המחשב של Mortal Kombat X המצליח, שהייתה אמנם פחות בעייתית מבאטמן, עדיין הייתה בעייתית ואף מחקה שמירות שלמות של שחקנים לאחר שהעדכון שהיה אמור לתקן חלק מבעיותה יצא והוסר מיד.

אנחנו יכולים להבטיח לכם שבעקבות ההשקה האחרונה, אנחנו משנים את תהליך הביקורת הפנימי שלנו עבור כל המשחקים שלנו, לאלו שמחכים לגרסת המחשב המעודכנת של המשחק, דעו לכם שאנחנו עובדים עליה כל יום

WB גם החליטה לדחות את ה-DLC של המשחק למחשב, מה שאומר שה-DLC בכיכובה של באטגירל שיצא ביום שלישי הקרוב לא יצא למחשב, זאת במטרה להבטיח שכל תוכן שיצא למשחק בעתיד יצא גם הוא בסטנדרטים ששחקני מחשב מצפים אליו.

אלו שיש להם כבר את גרסת המחשב, מוזמנים להמשיך לשחק בה ולקבל את העדכונים ש-WB מבטיחים.

התדמית טעונה שיפור

בעיניי, האנשים ב-WB מנסים לטפל בלינץ' התקשורתי הזה בצורה הטובה ביותר שהם יכולים, גם דרך קשר קבוע עם הקהילה דרך סטים והפורומים הרשמיים וגם המהלך לשלוף את המשחק מסטים היה אומנם מפתיע, אך הוא צעד בכיוון הנכון.

יחד עם זאת, מכעיס אותי שאין שום פיצוי מסוג כלשהו עבור לקוחות מאוכזבים, בזמנו יוביסופט ביטלה את ה-Season Pass של Assassins Creed Unity והציעה את תוכנה בחינם לכולם בשל הבעיות הטכניות הקשות שהציפו את המשחק בכל הפלטפורמות. בנוסף היא אפשרה משחק אחד בחינם ממבחר משחקים כמו The Crew, Far Cry 4 ועוד עבור כולם.

זה לא יהיה מוגזם לצפות מ-WB לעשות את אותו הדבר גם כאן, להציע את התוכן של ה-Season Pass או חלק ממנו בחינם עבור שחקני המחשב יהיה מבורך, הפורטפוליו של WB בנוגע למשחקים הוא לא רחב ומגוון כמו של יוביסופט וכולל בעיקר משחקי לגו, אבל להציע את Middle Earth: Shadow Of Mordor, או אולי את Lego Batman 3 המצוין כמשחק באטמן חלופי (שרץ טוב יותר על המחשב) יכול להיות יותר ממספיק עבור הלקוחות שלהם, אנחנו.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המדהים הוא שעדיין אין גרסה פרוצה למשחק באתרי ההורדות הגדולים. כנראה שהם השקיעו את כל המאמצים בפיתוח הגנות במקום בפיתוח המשחק.

"תשנה את מדיניות" מרמז שהייתה להם מדיניות כזו בכלל בהתחלה. בולשיט. סתם ססמאות ריקות מתוכן.

לדעתי כול מה שהם אומרים כאן זה שקר. הם עשו את זה לא רק בגלל שהם ידעו על זה אלא גם כדי שימכרו יותר לקונסולות ולדעתי זה פשוט מעליב את שחקני המחשב כמוני שמשלמים כסף על משחק ומקבלים פורט גרוע שבקושי עבדו עליו ומייד אחרי זה הם מתנצלים כאילו לא קרה כלום. זה פשוט מעליב וחסר להם שהם הורסים את גרסת המחשב של מקס הזועם כי אז אני פשוט אתחרפן ולא אוכל לשחק במחשב שלי משחק שציפיתי לו מאוד. זה פשוט זלזול בקהילה שקנתה ונהנתה בעבר ממשחקי באטמן על המחשב ועכשיו מקבלת פס ענקי מהחברה כי הם רוצים שיקנו יותר לקונסולות ולכן הם מכריכים את שחקני המחשב לסבול מהמשחק שרץ גרוע מאשר לשחק בו. זו פשוט בושה למפיצה ולחברה :(.

שיפסיקו לתת לחברות קבלניות סוג ז׳ לעשות פורטים למחשב והכל ייראה אחרת

זהו שלא אכפת להם ואם לא היתה כמות זעם כזאת ענקית הם היו מתייחסים לזה כאילו לא קרה כלום . לדעתי הם נותנים פו סתם תרוצים
רק בשביל להסתיר את האנטרס שלא אכפת להם משחקני מחשב ונותנים לחברות שמעולם לא התעסקו במחשב לעשות את זה וברקע אומרים שיהיה פורט טוב רק כדי שבסוף התברר שיצא פורט זבל ורמאות. מזל שהתאפשר לעשות החזר כספי וזה מה שמראה שאי אפשר לרמות ולחשוב שאנכנו נקנה כול דבר שהם יוציאו. לדעתי הם אפילו יותר גרועים מיוביסופט שהם לפחות הציעו פיצויים אבל הם לא נתנו שום דבר ופשוט נותנים לכולם יריקה לפרצוף על זה.

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x