Final Fantasy XIV: מכירת גרסת המק של המשחק הושעתה

676 Screens - Final Fantasy XIV A Realm Reborn Beta 3

בצל הבעיות הטכניות של גרסת המקינטוש למשחק FFXIV, הוחלט להפסיק את מכירתה ולהציע החזר כספי לרוכשים.

לא רק לאביר האפל יש צרות שהוא לא מכיר, גם חברת Square Enix נקלעה לבעיה תדמיתית והשעתה באופן זמני את מכירת גרסת המק של המשחק Final Fantasy XIV ש"זוכה" לביצועים ירודים בשל הטענה כי דרישות המערכת לגרסה זו, לא היו מדוייקות.

נאוקי יושידה, מפיק FFXIV, העלה פוסט די ארוך בבלוג הרשמי של המשחק ופירט את הסיבות להפסקת מכירת גרסת המק ומה צפוי בגרסה זו בעתיד. יושידה מציין כי ישנן סיבות טכניות מסובכות שמותירות את גרסת המק הרחק מאחור לעומת גרסת ה- Windows המוצלחת, ולטענתו המפתחים מתכוונים לסגור את הפער לפני שהם יחזירו את המשחק למכירה. אולם, יושידה לא בטוח שגרסת המק תרוץ אי פעם כמו זו של הווינדוס.

הם יכלו לעכב את היציאה כדי לשחרר אותו במצב טוב יותר, כמובן. הם גם היו יכולים לפרסם דרישות מערכת מדוייקות, הרבה לפני הכאוס שקדם להשקת המשחק למק.

Final Fantasy XIV Mac

יושידה גם מצביע על ציפיות גבוהות מדי של שחקני המק מגרסת FFXIV, אך כמובן שזו פה כבר מדובר בבעיה אחרת שהיא לא טכנית:

אני מאמין שהבעיה הגדולה ביותר עם שחרור גרסת מק הייתה הפער המשמעותי בין הביצועים של מוצר צוות הפיתוח שלנו והציפיות של המעריצים, שנבעו מהמחסור במידע נגיש

יושידה לוקח במקרה הזה את צד השחקנים ואף מצדיק אותם בפוסט המפורט עם כל הבעיות של Square Enix בגרסת המק. נכון לכתיבת שורות אלה, החברה משכה את המשחק מהמכירה עד להודעה חדשה כשבינתיים הם יגדירו מחדש דרישות מערכת.

שחקנים שקנו כבר את גרסת המק של FFXIV, יכולים להמשיך לשחק, או יכולים לבקש החזר מלא בלינק הזה.

גרסת המק שוחררה ב-23 ביוני, לצד הרחבה לאותו משחק ששוחררה למחשב-Heavensward. למשחק הבא בסדרה שהוכרז כבר לפני כשנתיים, Final Fantasy 15, אין עדיין תאריך יציאה רשמי.

[divider]

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות