פרטים ראשונים על Minecraft: Story Mode נחשפו לצד טריילר ראשון

בסוף שנה שעברה הוכרזה הכרזה מפתיעה מפי טלטייל ומוג'אנג על שיתוף פעולה לשם הוצאת משחק משותף, אז לא נחשף הרבה על המשחק אך אמש בתערוכת Minecon נחשפו מספר פרטים מעניינים.

לפני שנקפוץ לעלילה, נדבר על המודל: המשחק ישוחרר כמו שאר משחקי טלטייל – בפרקים. המשחק יחולק לחמישה פרקים שיתשחררו בהפרשים שווים שעשויים לנוע בין חודש לחודשיים.

הפרוטוגניסט של המשחק, הוא ג'סי (שמדובב על ידי פאטון אוסואלט), ובו השחקנים ישלטו לאורך המשחק. ג'סי וקבוצת החברים שלו הם מעריצים של הסדר האבן האגדי שקטל את האנדר דראגון. כל חבר בהסדר היה הכי טוב במה שהוא עשה: לוחם, מהנדס רדסטון, גריפר וארכיטקט.
נחזור לג'סי וחבריו, בעת שהותם באנדר-קון הם גילו שמשהו שונה מהרגיל, משהו נוראי, הרשע השתחרר לעולם והם חייבים לצאת למסע למציאת הסדר האבן כדי להציל את העולם מהרס.

זה מה שנחשף על הסיפור בבלוג של טלטייל עד כה וזה מספיק כדי לדעת את כיוון המשחק, שנראה כאחד שיספק חלק גדול משחקני מיינקראפט (חוץ מהעובדה שהפרוטוגניסט הוא לא סטיב). עוד בבלוג, נחשף הקאסט למשחק, והוא כולל כמה שמות נוצצים, אז לצד פאטון אוסואלט שמדובב את ג'סי ניתן למצוא גם את:

בילי ווסט (פיוצ'רמה, אדבנצ'ר טיים)
אשלי ג'ונסון (The Last Of Us)
בריאן פושן (ארבעת המופלאים: עלייתו של הגולש הכסוף, תפוס ת'גלים)
סקוט פורטר (Batman Arkaham Knight, ספיד רייסר)
מארת'ה פלימפטון (הגוניס, האישה הטובה)
דייב פינוי (המתים המהלכים מבית טלטייל, The Wolf Among Us)
פאול ראובנס (ההרפתקה הגדולה של פי ווי הרמן, הסיוט שלפני קריסמס)

מנכ"ל טלטייל – קווין ברנר אמר על המשחק ועל שיתוף הפעולה עם מוג'אנג:

עבדנו עם מוג'אנג בשיתוף פעולה צמוד ביותר כדי לגרום לכך שהמשחק ישתלב בצורה מושלמת ביקום של מיינקראפט. כל שחקן יעבור את הדרך שהוא בוחר בסיפור ההישרדות וההרפתקה של ג'סי וחבריו, עם קאסט מדובבים מלא בכוכבים, המשחקיות המוכרת ממשחקי טלטייל והבחירות משנות המשחק, ובהמון מקומות בעולם המשחק אליהם יוביל הסיפור. אנחנו לא יכולים לחכות שהמעריצים יזכו לשים ידם על המשחק.

גם הצ'יף של מוג'אנג – אוואן היל דיבר:

הסיפורים האינטראקטיביים של טלטייל מביאים לשחקנים דרך לחקור צורה חדשה של מיינקראפט. טלטייל עשו סיפור שנשען על בסיס הסיפור וההגיון מאחורי מיינקראפט אך עדיין מרגיש כמו משהו חדש לגמרי. הסיפור גם דיי מצחיק, והחזיר הולך לככב. אנחנו מאוד נרגשים לקראת יציאתו של Minecraft: Story Mode מאוחר יותר השנה ומחכים כבר לרגע בו השחקנים ישימו ידיהם על המשחק.



הפרק הראשון מתוך חמישה של Minecraft Story Mode ישוחרר למחשב האישי, Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One ומכשירי IOS ואנדרואיד נבחרים מאוחר יותר השנה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות