דיווח: Warner Bros ידעה במשך חודשים רבים על הבעיות בגרסת המחשב של Batman Arkham Knight

BatmanRedHood-610

בזמן ששחקני הקונסולות שביניכם השתוללו בגות'אם סיטי ונלחמו בגז העצבים של הדחליל, שחקני המחשב נלחמו בעיקר בתקלות טכניות הודות לביצועים גרועים שמנעו ממנו להיות שחיק. דיווח של האתר קוטאקו חושף שמפיצת המשחק ידעה על כך כבר זמן רב.

על פי הדיווח של קוטאקו, מחלקת בקרת האיכות (QA) של וורנר היתה מודעת לבעיות רבות בגרסת המחשב חודשים רבים לפני שהמשחק יצא. טסטרים טוענים שבמשך למעלה משנה, גרסת המחשב לא התקדמה מעבר למצב שהיא שוחררה בו לפני שבוע. הבעיות ששחקני המחשב נתקלים בהם עכשיו הם אותן בעיות שנתקלו בהם גם הטסטרים במהלך הפיתוח. מה שהכי מקומם זה שחברת וורנר האמינה באמונה שלמה שהמצב של המשחק מספיק טוב כדי להוציא אותו לשוק.

הטסטרים עוד מסרו לקוטאקו שגרסת המחשב נבדקה ברזולוציות של 720P, הרבה מתחת למינימום שנדרש על ידי שחקני מחשב בדרך כלל שהוא 1080P מה שמסביר את הפער בין הביצועים ברזולוציות. טסטרים מצאו שהבאטמובייל של באטמן גורמת לדרופים קשים של FPS (פריימים לשניה) של המשחק בזמן השימוש בה.

מומלץ לקרוא את הכתבה המלאה של קוטאקו, היא נכנסת עמוק לפוליטיקה מאחורי הקלעים של הפיתוח של Batman Arkham Knight ואיך פיתוח משחקים עובד באופן כללי. עוד נאמר בכתבה שחברת Rocksteady, חברת הפיתוח העיקרית שעשתה את העבודה לגרסת הקונסולות (בהצלחה יש לציין) לא היתה חלק מתהליך  הפיתוח על גרסת המחשב בכלל, על אף ש-Iron Galaxy רשומים בקרטידים כ"תמיכה נוספת" וכמו כן, גם Rocksteady נתקלה בקשיים רבים בפיתוח גרסת הקונסולות של המשחק מה שמסביר את הדחייה של המשחק מאוקטובר 2014 ליוני השנה.

אם המצב של Batman Arkham Knight היה כל כך גרוע באוקטובר 2014, אנחנו לא רוצים לדעת איך הוא היה נראה אז בהשוואה לגרסה של יוני 2015.

Warner השעתה את מכירות המשחק למחשב בשבוע האחרון ולא ניתן לקנות את המשחק בשום מקום ואף מעודדת לבקש החזר כספי עליו, שזהו מהלך די נדיר למפיצה בדרגת AAA. השעיית המכירות כנראה מרמזת שיידרש זמן רב לתיקון של גרסת המחשב, למרות שפאצ'ים כבר החלו לצאת.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תתפלא אבל המשחק הזה כבר מכר יותר עותקים על המחשב מ WITCHER 3.

זה בהכללה. במחשב באטמן מכר מעל 300 אלף עותקים, ואי אפשר לדעת כמה ביקשו החזר כספי, וויצ'ר 3 כמעט 700 אלף עותקים בסטים, ויש לקחת בחשבון שבאטמן משחק סטיםוורקס, זאת אומרת שכל עותק שנקנה נרשם בסטים, לעומת הוויצ'ר שיש לו גם את גוג, כך שלא ניתן לדעת כמה עותקים בדיוק נמכרו, ועדיין באטמן מכר פחות מחצי. אפשר לבדוק ב-SteamSpy.

טיפשים. אין מה להגיד. אם עוד נשאר לי טיפה אמון בהם הוא אבד לחלוטין. אני יודע שאני אישית לעולם לא אקנה משחק שלהם בהשקה שוב, ואם אני אקנה בכלל, זה בטח יהיה רק זמן רב מאוד אחרי היציאה שלו. מעניין כמה עוד אנשים חושבים כמוני וכמה כסף העצלנות והחוסר בושה שלהם יעלו להם.