הפורט של Arkham Knight בוצע על ידי אולפן שמפתח משחקי קונסולות, הנה חלק מהפתרונות

באטמן ארקהאם נייט למחשב- בעיות

פורט למחשב – ע"י מי שלא מפתח משחקי מחשב?

אתמול דיווחנו לכם על המצב הנוראי בו נמצא Batman Arkham Knight בגרסתו למחשב, וכעת, חלק ניכר מהמחדל וסיבותיו מתחילים להתבהר. Rocksteady חשפה כי נעשה שימוש ב"מפתחת חיצונית" כדי לפתח את גרסת המחשב. לא רק של-Rocksteady לא היה כל קשר למשחק המחשב, אלא שהסטודיו הקטן שפיתח את המשחק מורכב רק מ-12 אנשים.

12 האנשים שמקבלים קרדיט עבור עבודתם על גרסת המחשב של Arkham Knight עובדים בשביל "Iron Galaxy Studios", מפתחת פחות ידועה שפתחה משחקים בעיקר לקונסולות ול-iOS. זו הקבוצה שעבדה על Destiny ל-PS3, גרסת ה-PS Vita של Borderlands 2, ו- איך לא – עזרה בפיתוחו של Batman Arkham Origins שספג גם הוא ביקורת על הבעיות בהשקתו.

BAK PC DEV
עכשיו ברור שמישהו ברוקסטאדי או וורנר ברוס עשה טעות בהחלטה על העברת פיתוח גרסת המחשב למקור חיצוני. בהחלט אין לקבוצת האנשים שעבדה על הפורט רקע בפיתוח משחקי מחשב אם נשפוט אותם לפי הדף בוויקיפדיה.

ARKHAM KNIGHT PROBLEMS

Batman Arkham Knight התקבל יפה על הקונסולות, אך אף שחקן מחשב לא אמר לבאטמן "ברוכים הבאים". לנו, בכל אופן, יש קצת פתרונות להציע לכם:

  1. המשחק מגמגם לבעלי כרטיס מסך של Nvidia: עם הדרייבר של לפני יומיים מותקן, אם אתם נתקלים בבעיות ביצועים או גמגום, ודאו שה-"PhysX" מוגדר לכרטיס המסך ב-לוח הבקרה של אנווידיה (Nvidia Control Panel).
  2. המשחק מגמגם לבעלי כרטיס מסך של AMD: אתם תצטרכו לעשות קצת ניסויים כדי לתקן את הבעיה. תחילה, אם לא עדכנתם עדיין, נסו להשתמש בדרייברים האחרונים (כן, הבטא). אם העדכון לא עוזר, חזרו לגרסת הדרייבר הקודמת ונסו לבטל את ה-"Tesselation" דרך AMD Catalyst Panel.
  3. ביטול מגבלת ה-FPS: אם אתם רוצים לבטל את הגבלת ה-FPS שנעשתה ע"י המפתחת, אתם יכולים לעשות זאת ע"י פתיחת הקובץ "UserSystemSettings.ini" שנמצא תחת תיקיית המשחק ב-/BMGame/Config/, וחפשו בקובץ "MaxFPS". שם אתם יכולים לקבוע מה מקסימום ה-FPS, אך ראו הוזהרתם, מרבית המשתמשים מדווחים על אף יותר בעיות ב-FPS לאחר שעשו זאת.
  4. דילוג על סרטוני אינטרו: אם אתם לא מצליחים להעביר את הפתיח של המשחק כל פעם כשמריצים אותו, לחצו על המשחק קליק ימני בספריית סטים, לחצו על "Properties", בלשונית "General" לחצו על "Set launch options", ושם תכתבו "-nologo".
  5. בעיות לבעלי מערך SLI: מספר משתמשים טענו שה-SLI לא עובד כראוי גם אחרי שהתקינו את הדרייברים האחרונים. הדרך היחידה לשפר את הביצועים עד שיהיה תיקון רשמי היא להריץ את המשחק על כרטיס מסך בודד.
  6. המשחק לא מזהה את השלט: אם אתם מנסים לשחק עם שלט במשחק המחשב, והמשחק לא מזהה את השלט, נסו קודם לנתק את העכבר, וברגע שהשלט מזוהה, חברו חזרה את העכבר.
  7. אזהרה משהו – לא לבצע בדיקת שלמות של קבצי המשחק: אני בספק שזה נכון אך מפחד לנסות זאת בעצמי, כי לא מתחשק לי להוריד שוב 34 ג'יגה, אך כמה משתמשים דיווחו כי ניסו לבצע "Verify integrity of game cache" בסטים, והדבר מחק את כל המשחק. אם יש לכם חיבור אינטרנט איטי, כדאי לשקול אם לעשות גם כן.
  8. בעיה בדרייבר בטא 15.6 של AMD: נראה שהדרייברים שאמורים לייעל את הביצועים עבור Batman Arkham Knight לא עושים את עבודתם נאמנה. אם הדרייברים עובדים אצלכם טוב אז מצוין, אך אם אתם סובלים מקריסות אקראיות, מסך שחור או ורוד, מומלץ לחזור לגרסה הקודמת של הדרייבר.
  9. מסך שחור או תמונה מהבהבת במחשבים ניידים: אם ישנה הבעיה של מסך שחור או תמונות שקופצות, או אפילו קצוות שחורים, נסו לשנות את הרזולוציה של המסך לזו של המשחק. אם אתם לא מצליחים בכלל להגיע לתפריט ההגדרות, נסו להריץ את המשחק במצב חלון על ידי הוספה של "-windowed" ב-"launch options" בסטים.
  10. המשחק קורס בזמן גלייד: כשאתם מרחפים עם באטמן ואז המשחק קורס, זו בעיה שהדרך היחידה לפתור אותה כרגע זה לבצע בדיקת קבצים על ידי קליק ימני על המשחק בסטים, properties, לעבור ללשונית local files, ושם יש "Verify integrity…" (האופציה הרביעית), אבל ראו פתרון מספר 7. בהצלחה.

ככה או ככה, אנחנו מאוד רוצים שכל (או לפחות רוב) הבעיות יתוקנו באופן רשמי במהרה.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אוי ואבוי השקה של Arkham Knight לpc זה האסון בעולם המשחקים אסור שזה יקרא במאה 21 אבל אני מאמין Rocksteady יטפלו בזה

איך אני שונא חברות כאלה. שאחרי תשבוחות על יצירות מופת כמו arkham asaylum ו arkham city. מרשות לעצמם לזלזל בשחקני המחשב. ועוד בעיקר אחרי ש arkham origins ספג את הביקורות שספג. אז מה הקטע הזה שפשוט מצפצפים עלינו וחוזרים על אותן טעויות שוב ושוב? אני אישית ממש חיכיתי למשחק הזה ואני אפילו לא טורח לנסות אותו כי חבל על הזמן שלי. אולי כשכל הבעיות יתוקונו אבל זה לא יכול להיות שפעם אחר פעם אנחנו מקבלים משחקים שנדחו שוב ושוב ועדיין עובדים כמו חרא על המחשב שלא רואה ממטר את הקונסולות. מחשבים יכלו להחזיק מעמד הרבה יותר מקונסולות מבלי לשדרג אותן שנים. הבעיה זה המפתחים שלא יודעים להתאים אותם לחומרה וגם חומרה חזקה מאוד מתקשה להריץ אותם כמו שצריך פשוט בושה ומקווה לפחות שכבר מהשנה הבאה לא ניתקל יותר במשחקים לא גמורים או מלוטשים כי זה כבר ממש אבל ממש נמאס.
זהו חפרתי מספיק 🙂

לא חפרתה שום דבר אני מסכים איתך לגמרי 100% חברות גדולות שמכבדות את עצמם צריכות לכבד את שחקני המחשב ולהוציא משחק גמור ומלוטש ומצדי לדחות את המשחקים עד שהם בטוחים שהמשחק מוכן להשקעה!