מיקרוסופט: "איבדנו את הדרך עם משחקי המחשב"

pc_gaming_show_logo

במהלך האירוע PC Gaming Show אתמול, הודיע הבוס הגדול של האקסבוקס כי השקת "Windows 10" היא הזדמנות טובה להחזיר את אמון שחקני המחשב בחברת מיקרוסופט

פיל ספנסר, שמכהן כבוס הגדול של האקסבוקס, התארח באירוע הפיסי-גיימינג שקיים האתר פיסי-גיימר בתערוכת E3. ספנסר מודע לקהילה הגדולה של שחקני המחשב ברחבי העולם והוא גם מודע לעובדה שלמרות כל הבטחות החברה בעתיד על עתיד ורוד לשחקני המחשב, החלומות התנפצו ובעיקר החליפו צבעים.

ספנסר, אולי בנסיון לקדם את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט, מודה שמיקרוסופט לא הבינה נכון את שוק משחקי המחשב, ולא כל כך חיבקה אותו, ואם נצטט אותו:

היו פעמים בעבר שמיקרוסופט אולי איבדה את הדרך שלה עם משחקי מחשב

Phil Spencer PC GAMING SHOW
פיל ספנסר (מיקרוסופט)

ההשקה הקרובה של Windows 10 מעניקה לה הזדמנות לטפל במיני משבר שלה עם שחקני המחשב. הצעת שדרוג חינם למערכת ההפעלה החדשה שלה נועדה להביא את Windows 10 למחשבים רבים ככל האפשר, מה שלטענת ספנסר יסייע לפשט את התהליך של פיתוח משחקים לפלטפורמה זו.

אנחנו הולכים לאפשר לאנשים לשחק במחשב, לשחק על הקונסולה (אקסבוקס)

מיקרוסופט הכריזה על עוד שני משחקים שיגיעו למחשב באותו אירוע, עליהם כבר דיווחנו לכם- Gears Of War Ultimate Edition ו-Killer Instinct ואולי זו תחילתה של ידידות מופלאה, כלומר, משחקי AAA חדשים שיגיעו בעתיד למחשב האישי וגם לאקסבוקס?

ימים יגידו…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

חרטטן לא קטן זה והוא באמת חושב שמישהו מאמין היום למיקרוסופט?
שילך לישון על האף