E3 2015: מיקרוסופט הכריזה על Gears Of War Ultimate Edition ו-Killer Instinct למחשב

Gears-of-War-1-Screenshot610

פיל ספנסר הבטיח התייחסות יותר רחבה למחשב מבעבר והוא מקיים, צעד אחד כל פעם: שניים מבלעדייה של ה-Xbox One יגיעו למחשב בשנה הקרובה.

פיל ספנסר הגיעה לבמת ה-PC Gaming Show והכריז ש-Killer Instinct, חידוש למשחק המכות הקלאסי של Rare, יגיע למחשב. הפורט מטופל על ידי אולפן Iron Galaxy Games שפיתח חלק מגרסת ה-Xbox One.

המשחק במקור הוא משחק חינמי אפיסודי בעל 2 עונות, ספנסר לא הרחיב מתי המשחק יצא ולא נתן חלון יציאה. מיקרוסופט אישרה בטוויטר שהמשחק יהיה בעל מולטיפלייר מולטיפלטפורם בין המחשב לקונסולה וגם אפשר לקנות את המשחק פעם אחת בשביל לקבל אותו על שניהן. המשחק תומך בשלט של ה-Xbox One וה-360

killerinstinctxbone-840-610

Killer Instinct הוא לא המשחק היחיד של מיקרוסופט שמגיע למחשב, רוד פורגוסן מאולפן The Coalition הגיע גם לבמה לחשוף שהחידוש למשחק הראשון בסדרת Gears Of War יגיע גם למחשב, רוד הדגיש מספר שיפורי ביצועים למחשב ותמיכה ב-DirectX 12 ורזולוציות 4K

פורגוסון לא הרחיב על תאריך יציאה לכן אנחנו מאמינים שהמשחק לא יצא עם גרסת האקסבוקס ב-25 באוגוסט, שנשאל לגבי העתיד של סדרת Gears על המחשב (כמו למשל האם נראה את Gears 4 גם על המחשב) הוא אמר שאין לו מה להכריז בשלב הזה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close