E3 2015: שובו של סוכן 47! סקוור אניקס הכריזה על Hitman

Hitman release date announced

אז אכן "המשחק הסודי" הוא היטמן חדש מבית IO Interactive, המשחק החדש נקרא פשוט Hitman והוא מהווה ריבוט לסדרה. הדבר הכי מעניין בו הוא שהוא משחק שמשתפר עם הזמן.

Hitman יצא ב-8 בדצמבר דיגיטלית למחשב, Playstation 4 ו-Xbox One, האולפן מציג לשחקנים "עולם חי ומתרחב של התנקשויות שכירות"

IO תוציא לוח זמנים של משימות, התנקשויות ומטרות אחרות עבור קהילת Hitman בהשקה ומעבר לה, כריסטיאן אלברדם, במאי המשחק, תיאר מצב שבו כל השחקנים יקבלו הזדמנות לבצע מטרה, שהתוצאה שלה תיקלט לתמיד. "לכל דמות יש שם" הוא אמר. טבעו של המצב החדש אומר שזה הופך את Hitman למשחק "ארגז חול" שהכל אפשרי.

"זה תלוי בשחקן אם הוא ישתמש בכוח אגרסיבי או יבצע התנקשות אומנותית וללא רעש" הוא אמר, המשחק החדש יחזיר את מצב ה"חוזים" הקהילתי שבו שחקנים יוצרים משימות מותאמות אישית

טריילר משחקיות הראה את אחת המטרות מוטבעת באסלה על ידי סוכן 47, קטעים אחרים בטריילר הראו את סוכן 47 עוקב אחר מטרות ומשתמש בכל מני שיטות כדי לחסל אותן.

למטה שני סרטונים: טריילר CG שהוקרן במסיבת העיתונאים של סוני מוקדם הבוקר, וטריילר משחקיות שהוקרן במסיבת העיתונאים של סקוור אניקס לפני כשעה.

מה אתם חושבים על היטמן החדש? נראה מעניין? תזמינו מראש? ספרו לנו!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות