E3 2015: צפו בפרזנטציה של נינטנדו!

Nintendo-E3

אחרי שהמתחרות שלה לתחום הקונסולות מיקרוסופט וסוני עלו, נינטנדו מגיעה בגדול ל-E3 (אז מה אם זה אירוע מוקלט מראש).

זו היא השנה השלישית ברציפות שנינטנדו מוותרת על מסיבת עיתונאים מסורתית ומתמקדת באירוע של חצי שעה עד 40 דקות מוקלט מראש שיעלה לאוויר ביום שלישי בערב. האירועים האלו הם תמיד עסקאות החבילה של גיימינג, אנחנו מצפים שיהיו רגעים מעולים ורגעים קצת משעממים, אבל הפתעות מובטחות.

לאחר שדיברה על Super Smash Bros ביום שני, היום נינטנדו צפויה להתמקד בכותרים אחרים, כמו Mario Maker שהוצג עוד ב-E3 של שנה שעברה, 2 כותרים נוספים שנקראים Project Giant Robot ו-Project Guard מבית שיגרו מיאמוטו שהביא לעולם את המותגים מאריו ו-Legends of Zelda. בנוסף יופיע גם כותר ה-Starfox הבא.

אף על פי שהם שוחררו ביפן אנחנו מצפים מנינטנדו להראות גרסאות מערביות ל-Fatal Frame וקטע גדול עבור Xenoblade Chronicles X, במחלקת ה-3DS, אנחנו נראה דגש גדול על השחרור המערבי של Yo-Kai Watch, משחק ה-Fire Emblem הבא, משחק הפלטפורמה החדש Chibi Robo, והחשיפה של קלפי Amiibo שצפוים לעבוד עם המשחק Animal Crossing Home Designer.

בנוסף אפשר לצפות להפתעות בדמות משחק Metroid או Donkey Kong חדש או כותר חדש לחלוטין. Next Level Games סיימו את העבודה על Luigi's Mansion Dark Moon לפני שנתיים, האם זה יהיה מוקדם מדי לשמוע על המשחק הבא שלהם? ועל אף שאנו מצפים לשמוע אפס ציוצים על הקונסולה הבאה של נינטנדו, ה-NX, אנחנו נשמח שהם יוכיחו לנו אחרת. נינטנדו נשארת הקלף הפרוע של עולם משחקי הוידאו מה שהופך את הצפייה במצגות שלהם לכיף גדול.

צפו בשידור המצגת של נינטנדו היום ב-19:00:

https://www.youtube.com/watch?v=QPDPSezEkcY

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x