E3 2015: הספירה לאחור לקראת חדשות על Gears of War החלה

gears-of-war-xbox-one

חברת מיקרוסופט וחברת הפיתוח מצד ראשון שלה, The Coalition העלו טיזר בטוויטר הרשמי של "גירס אוף וור" לקראת חשיפה או הכרזה בתערוכת E3 2015.

לא ידוע כרגע על משהו קונקרטי, אך מיקרוסופט כבר טענה בעבר שיש לה תכניות גדולות עבור הזיכיון, וכדי להוכיח את רצינותה, היא רכשה בתחילת שנה שעברה את הזיכיון מידי Epic Games.

מיקרוסופט גם התייחסה בעבר לאכזבת המעריצים מהכותר האחרון בסדרה (Gears of War: Judgment) וציינה כי היא מודעת לבעיות שהיו לו וכי בדור הבא (שכבר כאן) דברים ייעשו אחרת.

השמועות האחרונות גורסות כי גרסה מלוטשת של סדרת גירס בדרך לאקסבוקס, בדומה למהלך שנעשה עם סדרת משחקי יריות בלעדית אחרת, היילו. לפני שזה באמת יקרה, כדאי להיזכר בציטוט של פיל ספנסר מסוף 2013:

אני באמת חושב שאנחנו צריכים לקחת צעד אחורה עם העלילה ולחשוב על..אני לא רוצה לקרוא לזה אתחול מחדש, משום שזה נעשה יותר מדי לאחרונה (טומב ריידר, למשל) אבל לטווח הארוך יש לחשוב לאן הזיכיון הזה הולך וכיצד אפשר להרחיב את מה שזה היה.

The Coalition הוא שמה החדש של חברת הפיתוח שהיתה ידועה קודם בשם Black Tusk Studios שהוחלף מהשם הראשון- Microsoft Vancouver.

מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3  תתקיים ביום שני הקרוב, 15 ליוני, שעה 19:30, שעון ישראל.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תיקונון
מיקרוסופט יתחילו ב-19:30 לא 20:00

צודק. תוקן

איפה אני יכול לראות את הE3?? אתה יכול לשלוח לי קישור בבקשה תודה