Darksiders 2: Deathinitive Editon הוכרזה, פוטנציאל להמשך עדיין קיים

darksiders-ii-deathfinitive-edition

המפיצה Nordic Games קנתה ב-2013 מ-THQ הגוססת את סדרת Darksiders ונשבעה להרחיב אותה יום אחד, כעבור שנתיים הפרויקט הראשון שהמפיצה עושה עם הסדרה היא גרסה מחודשת ל-Darksiders 2 שתצא לקונסולות הנוכחיות. טיפה מאכזב, אבל זה מבשר על הבאות.

Nordic כבר אשרה את קיום הגרסה שדלפה באמאזון לפני מספר ימים, ההכרזה של היום גם מבשרת שאולפן מיוחד הוקם לפרויקט בשם Gunfire Games שמורכב מאחד המייסדים ומספר עובדים של האולפן המקורי של Darksiders שנקרא Vigil Games.

המשחק יצא ל-Playstation 4 ול-Xbox One בחורף הקרוב, הוא ישלב את המשחק המלא כולל כל ה-DLC שיצא למשחק וכולל שיפורים שנעשו לאיזון המשחק ושיפור מערכת השלל.

באופן טבעי, המשחק נראה יותר טוב ברזולוצית 1080p עם גרפיקה משופרת על הקונסולות הנוכחיות. לא נמסר מחיר, אבל ממהדלפה ככל הנראה יעלה 40 דולר.

באותה נשימה נמסר בהודעה לעיתונות ש-Nordic Games מתכננים בשלב מאוחר יותר פרויקט גדול יותר לסדרת Darksiders. מנהל הפיתוח של Nordic ריינהארד פוליס אמר את הדברים הבאים:

אנחנו השתלטנו על סדרת Darksiders לפני כשנתיים וחשבנו על הכותר הבא מאז, באופן טבעי יהיה פרויקט גדול יותר לסדרת Darksiders, אבל לעכשיו אנחנו עסוקים בלטפל במשחקים הקיימים ולהביא אותם לקהל יותר רחב.

שנשאלה במה בדיוק מדובר, המפיצה הגיבה ש-Darksiders הוא פרויקט פעיל, אך הם עדיין לא החליטו מה לעשות איתו. מתגובות אלו ניתן להבין שככל הנראה משחק המשך לא נמצא בפיתוח בכלל או לפחות בשלבי התכנון המוקדמים.

אני אומנם לא מפתח, אבל אני מתאר לעצמי שהעבודה על החידוש הזה הוא לא ביזבוז זמן ומשאבים, כמו רבים אני רוצה שהמשך ל-Darksiders יוכרז עכשיו. הפרויקט הקטן הזה יכול להיות דרך מעולה להכין את הקרקע לשותפות ארוכה יותר בהמשך הדרך עם Gunfire. אם זה ילך טוב, נשמע על ההמשך מוקדם מאשר מאוחר.

כאמור מאז שנקנה המותג מ-THQ, המפיצה Nordic Games תמיד קידמה את הרעיון שתחזיר את הסדרה למרכז הבמה יום אחד, אך מעולם לא סיפרה על תוכניות קונקרטיות. מה דעתכם על הגרסה המחודשת? מעוניינים במשחק נוסף? ספרו לנו.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

גרסה מחודשת Darksiders 2 איזה חדשות מעולות מקווה לישמוע על המשך לסדרה Darksiders 3