Square Enix הכריזה על משחק יריות חינמי בשם Figureheads, למחשב בלבד

figureheads

לא מחכה ל-E3: חברת Square Enix הכריזה על משחק יריות חדש, חינמי ובלעדי למחשב

Figureheads הוא משחק יריות מגוף ראשון חינמי המוגדר על-ידי החברה כ"משחק יריות אסטרטגי" שיכיל בין 1-10 שחקנים (אונליין) שבו תשחקו רובוטים, עוד השנה.

עדיין לא ידוע אם למשחק יהיה גם קמפיין, ובכל זאת, החברה גם שיתפה אותנו בעלילת המשחק:

בסוף המאה ה -20, מטאור ענק שהתיישב במסלול הלווין של כדור הארץ גרם לבהלה ובלבול חסרות תקדים. האנושות ניסתה להשמידו על ידי ירי עם טילי הגנה אוויריים, אך עריהם נהרסו בסופו של דבר.

הקרקע מזוהמת עכשיו על ידי החומרים הרעילים שנפלו מהמטאור, ובני האדם נאלצו לחיות במקלטים תת-קרקעיים. על מנת לנהל את המלחמה מהמחתרת, הפיתוח של רובוטים בלתי מאוישים עבר ההאצה דרסטית, והפיתוחים הטכנולוגיים השיגו ההתקדמות מרשימה.

צעירים, משועממים מהחיים מתחת לאדמה החדשה שלהם, החלו להתקיים קרבות תחרותיים של רובוטים בלתי מאוישים שנקראו "2Foot." התחרות בשם "BOTGame" התפשטה בעולם כמו אש בשדה קוצים. "BOTGame" התפתח לכדי תעשיית בידור גדולה, מאורגנת ומוסדרת על ידי "W2BF," והפך לספורט שמספק שעשוע למעריצים רבים ברחבי העולם.

חברת  Square Enix תקיים מסיבת עיתונאים בתערוכת E3 2015 וזה יקרה ב-16 ביוני. לצד משחקים שאנחנו כבר יודעים שהיא תציג, כמו Deus Ex Mankind Divided שנחשף לאחרונה, Just Cause 3 וכמובן Final Fantasy XV, את "עליית של טומב ריידר" היא כנראה תשאיר למיקרוסופט.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מישהו יודע מתי יוצא Heroes.VII ?

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x