Battleborn – מצבי המשחק במולטי נחשפו לצד טריילר חדש

https://www.youtube.com/watch?v=hf9hEAdkGPE

משחק המובה מגוף ראשון שמפותח על ידי גירבוקס ונחשף אי שם בספטמבר 2014 מקבל טריילר חדש לקראת E3 והמון מידע חדש.

לפני שנקפוץ למידע החדש, מומלץ לעבור בכתבות הקודמות שלנו על המשחק, שמציגות קצת את הסיפור  וקצת על איך יתנהל המשחק. עכשיו כשאתם יודעים פחות או יותר על מה מדובר אפשר להמשיך למידע החדש:

הסיפור –

הסיפור יועבר כחוויה נרטיבית ויהיה אפשר לשחק בו כשחקן יחיד או עם חמישה שחקנים נוספים במסך מפוצל או ברשת. למשימות במשחק אין סדר כרוני והשחקן יוכל לבחור איזו משימות הוא רוצה לשחק ללא הכוונה מראש, סיימתם משימה? תהיה לכם סיבה לחזור אליה שוב, מכיוון שבכל פעם שמסיימים משימה מקבלים שלל אחר.

הדמויות –

המשחק יציג כמות מכובדת של לא פחות מ-25 דמויות לשחק בהן, כן, 25 דמויות. כל דמות היא בעלת התנהגות ייחודית משלה ויכולות ייחודיות, וכל דמות משתמשת בנשקים אחרים ובעלת כוחות אחרים. הרמות במשחק לא יהיו מטרד, מכיוון שהמשחק בנוי לכך שעליית הרמות תהיה מהירה עד כדי כך שבמשימה אחת ניתן יהיה לעלות מרמה 1 עד לרמה 10

מולטיפלייר תחרותי –

מוד המולטיפלייר התחרותי של באטלבורן הוא מאוד קבוצתי ותחרותי והוא יהיה בנוי מ-10 שחקנים בקבוצות של 5 על 5 עם שלושה מצבי משחק שונים:

– Incursion: קבוצה אחת נגד גלים של אוייבים, על הקבוצה לשמור על הבסיס שלה מכל משמר.
– Devistation: מוד Capture Point, על הקבוצות להלחם על שלושה נקודות בהן כדאי להחזיק תוך כדי הרג של שחקני הקבוצה השנייה.
– Meltdown: על הקבוצה להגן על עוזריהם הממוחשבים בדרכם לאמצע המפה, שם עליהם להקריב עצמם בשביל לזכות את הקבוצה שלהם בנקודות, הקבוצה עם יותר נקודות מנצחת בסופו של דבר.

מערכת התקדמות עקבית-

הנקודות שהשחקן יצבור במוד הסינגל פלייר ובמוד המולטיפלייר יצטברו וילכו להתקדמות הדמות איתה נצברו הנקודות, בנוסף לכך, כל הנקודות שנצברו בלי קשר לדמות שצברה אותם, מגיעות לפרופיל המשתמש למה שנקרא "Command rank".

רמת הגיבורים: כל אחד מ-25 הגיבורים יוכלו לעלות לרמה 10, ככל שהרמה יותר גבוהה ככה ישנם יותר סקילים (skills) להחליף בעץ הסקילים, בנוסף לכך עם ההתקדמות יקבל השחקנים סקינים נוספים לאותה דמות.

רמת המפקד (Command rank): גם את הפרופיל של השחקן עצמו ניתן להעלות רמות, הנקודות שייצברו עם כל דמות יגיעו גם לפרופיל של השחקן, ויפתחו לו תארים חדשים, תגים חדשים וכלי נשק לשימוש אצל כל אחד מהגיבורים.

[divider]

המשחק ישוחרר בחורף הקרוב ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי, ואנחנו צפויים לשמוע עליו עוד בתערוכת E3 הקרובה. אנחנו כמובן, נעדכן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין ספק, תביעת החותם החדשה של Gearbox נראית מעניינת. נראה אם המשחק יגמר בפלופ, או שמא יצעד יד ביד עם LOL, DOTA ושאר החבורה. תודה על השיתוף.