עלייתה של טומב ריידר לא יהיה בלעדי רק לאקס בוקס?

Rise of the Tomb Raider

הבלבול בנוגע לאקסקלוסיביות של המשחק החדש בסדרת טומב ריידר, Rise of the Tomb Raider, נמשך. פיל ספנסר, ראש חטיבת האקס בוקס במיקרוסופט אומר דבר אחד ודף הפייסבוק הרשמי של Xbox אוסטרליה אומר דבר אחר. למי להאמין?

בחודש ינואר האחרון פורסם פוסט בדף הפייסבוק הרשמי של Xbox אוסטרליה ובו נאמר כי המשחק עלייתה של טומב ריידר כבר לא בלעדי לאקס בוקס באופן זמני, אלא בלעדי באופן מלא. ההודעה הזאת באה בתזמון טוב יחסית מאחר ודאז הדיבורים סביב בלעדיותו של המשחק לקונסולה של מיקרוסופט הייתה מוטלת בספק והספקולציות שאמרו כי המשחק החדש בסדרת טומב ריידר יהיה בלעדי באופן זמני ויגיע בסופו של דבר גם למחשב האישי וגם לפליסטיישן, הופצו במהרה. חשבתם שהפוסט שם סוף לבלבול? מסתבר שלא.

Rise of the Tomb Raider
בעל הבית השתגע: בלעדי או לא?

בתשובה לשאלה בחשבון הטוויטר הרשמי של פיל ספנסר, שנשאלה בעקבות הפרסום המדובר בדף הפייסבוק הרשמי של אקס בוקס אוסטרליה, ענה ספנסר כי שום דבר לא השתנה בנוגע לעסקה עם מפתחת המשחק – מאז שהוא חשף בקיץ שעבר כי המשחק החדש בסדרת טומב ריידר יהיה בלעדי באופן זמני בלבד לקונסולת האקס בוקס. "לא היה שום שינוי בעסקה שלנו לגבי טומב ריידר", אמר ספנסר. "אנחנו עובדים עם Crystal Dynamics על מנת להפוך את המשחק למעולה על הקונסולה שלנו". מכך ניתן להבין (גם אם זה עדין לא רשמי) שהמשחק עשוי להגיע בסופו של דבר לפלייסטישן וגם למחשב האישי.

Rise of the Tomb Raider

המשחק החדש בסדרת טומב ריידר, הלוא הוא Rise of the Tomb Raider, הוכרז ביוני 2014 במהלך תערוכת Gamescom כמשחק בלעדי לקונסולת האקס בוקס של מיקרוסופט. ספנסר מאוחר יותר הבהיר כי עסקת הבלעדיות עם Square Enix היא שהמשחק יישאר בלעדי לתקופת זמן מסוימת לאקס בוקס, ולא באופן קבוע. מה שמשאיר כאמור פתח לאפשרות שעלייתה של טומב ריידר יכול גם להגיע לפלייסטיישן ולמחשב האישי בעתיד לאחר שהמשחק ישוחרר לאקס בוקס במהלך תקופת החגים הקרובה, אם כי זה עדין לא אושר.

Rise of the Tomb Raider

מיקרוסופט מטעם הדברים תהיה מעורבת מאוד בשיווקו והשקתו של המשחק החדש – Rise of the Tomb Raider, עבור ה-Xbox One וה-Xbox 360. כחברה המפיצה את עלייתה של טומב ריידר היא תטפל יחד עם מפתחת המשחק בשיווק המשחק והפצתו. לצערנו אין עדין תאריך שחרור ספציפי למשחק אך ככל הנראה מיקרוסופט תחשוף פרטים נוספים על המשחק במהלך תערוכת E3 הקרובה שתתקיים בחודש הבא. עלייתה של טומב ריידר מהווה המשך ישיר למשחק הקודם בסדרה, טומב ריידר 2013, משחק שמכר עד כה למעלה מ-8.5 מיליון עותקים – מה שהופך אותו למשחק בסדרה הנמכר ביותר בכל הזמנים.

בלעדי לאקס בוקס? כנראה שכן, אך רק באופן זמני. נראה כי עלייתה של טומב ריידר יגיע בסופו של דבר גם למחשב האישי ולפלייסטישן לאחר שיגיע לאקס בוקס, אם כי זה לא אושר ולבטח שלא רשמי, אך אנחנו מטבענו אופטימיים ולא רוצים להפסיד את אחד המשחקים המבטיחים של השנה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x