גרסת המשחק Project CARS ל-Wii U מוטלת בספק

PROJECT CARS

בעלי קונסולת ה-Wii U צריכים להתחיל לחשוש: Mad studio – מפתחת המשחק פרויקט מכוניות "נאבקת" על פי דבריה על מנת להביא גרסה של המשחק לקונסולה של נינטנדו.

משחק המרוצים "פרויקט מכוניות" שוחרר כבר בתחילת החודש, אך גרסת המשחק לקונסולה של נינטנדו מתעכבת. מפתחת המשחק Project CARS אומנם הודיעה על הדחייה טרם יציאת המשחק, דחייה שהייתה ברורה מראש. אך מנגד כעת ניתן לומר כי הסטודיו "נאבק" על מנת להביא גרסה של המשחק ל-Wii U ועכשיו נראה כי יכול לקחת עוד הרבה זמן עד שתגיע גרסה כזו, אם בכלל. ראש הסטודיו – איאן מדיסון, כתב בפורום המשחק כי הסטודיו נאבק בעקבות המצב הנוכחי של הגרסה שפועלת על 23 פריימים לשנייה וציין כי הפתרון היחיד שהסטודיו רואה הוא לשנמך את הגרסה שתרוץ באיכות 720P בלבד.

מנכ"ל נינטנדו: איווטה סטורו
מנכ"ל נינטנדו: איווטה סטורו

מדיסון המשיך ואמר כי הסטודיו מחכה בקוצר רוח לתערוכת E3 בתקווה שנינטנדו תציג הודעה כלשהי הקשורה לחומרה או לקונסולה חדשה שלה, ככל הנראה על מנת להשיג חלופה לגרסה הכושלת שיש כעת לקונסולת ה-Wii U ולפתח גרסה חדשה לקונסולה עם חומרה טובה יותר של נינטנדו. עם זאת, זה לא עומד לקרות, לפחות על פי מנכ"ל נינטנדו – איווטה סטורו, שאמר לא מזמן כי הקונסולה החדשה של נינטנדו שהוכרזה בחודש מרץ האחרון, הלוא היא ה-NX (שם קוד), לא תופיע בתערוכת E3 הקרובה ושנינטנדו לא מתכוונת לדבר עליה עד 2016 לכל המוקדם. בעלי ה-Wii U צריכים להתחיל לחשוש? ימים יגידו.

כרגע לא ברור מה יוליד יום ואיך תהיה גרסת המשחק לקונסולה הדועכת של נינטנדו, אם תהיה כזאת. ככה או ככה, נינטנדו כבר ממזמן הייתה צריכה להתחיל לדאוג וכרגע נראה שהיא רגועה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close