הזמנתם את NBA 2K16 טרם יציאתו? אתם תשחקו לפני כולם

NBA 2K15
תמונה מתוך המשחק NBA 2K15

לאחר הכרזתו הרשמית של המשחק NBA 2K16 בשבוע שעבר פרסמה מפיצת המשחק, 2K Sports, את חבילת הבונוסים שיקבלו השחקנים אשר יזמינו מראש את משחק הכדורסל המקצועי שלה.

אחד הבונוסים המרכזיים שיקבלו מזמיני המשחק במסגרת הפרי אורדר (הזמנה מוקדמת) יקבלו גישה ואפשרות לשחק במשחק ארבעה ימים טרם יציאתו של המשחק. משמע, למזמיני המשחק טרם יציאתו תתאפשר כניסה למשחק החל מה-25 בספטמבר בעוד המשחק יוצא רק ב-29 בספטמבר. נוסף על כך המזמינים מראש את NBA 2K16 יקבלו 10,000 מטבעות במשחק עצמו (VC), חבילות שחקנים ובונוסים נוספים.

NBA 2K16

משחק הכדורסל המקצועי – NBA 2K16, הוכרז בשבוע שעבר במהלך פרסום דוחות הרווחים של 2K Sports, מפיצת המשחק. נכון להיום 2K לא אמרה דבר אודות שינויים ושיפורים בהשוואה למשחק של השנה שעברה אך מנגד למפתחת המשחק קשה להתאפק בכל הקשור לדיבור על הפוטנציאל של המשחק: "NBA 2K16 יהיה אחד מכותרי הספורט שפרצו דרך בהיסטוריה של משחקי הווידאו. שילוב תכונות חדשות ומלהיבות עם ריאליזם מוזר". אמר סגן נשיא השיווק של סדרת NBA 2K, אלפי ברודי.

משחק הכדורסל המקצועי שעשוי להפתיע את כולנו השנה, NBA 2K16, ישוחרר לקונסולות Xbox 360 ,Xbox One ,PlayStation 3 ,PlayStation 4 ולמחשב האישי ב-29 בספטמבר הקרוב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מתי המשחק יוצא בארץ?