F1 2015 נדחה ליולי, טריילר חדש שוחרר

F1 2015

Codemasters, מפתחת ומפיצת המשחק, הודיעה היום כי המשחק החדש בסדרת משחקי מירוצי הפורמולה שלה – F1 2015, מקבל דחייה של ארבעה שבועות וישוחרר ב-10 ליולי.

תאריך שחרורו המקורי של המשחק היה אמור להיות ב-12 ליוני עבור הקונסולות Xbox One ‪,Playstation 4‬‏ ולמחשב האישי. כרגע עדין לא ברור מדוע המשחק נדחה בארבעה שבועות מהתאריך המקורי אך ככל הנראה מדובר בתהליכי פיתוח אחרונים של המשחק, תיקוני באגים שונים ושיפורי יציבות. בעבר הלא רחוק כאשר Codemasters דיברה על F1 2015, אמרה החברה כי המשחק מספק חוויה אולטימטיבית של מרוצי פורמולה, בייחוד בגלל המנוע החדש של המשחק. לצד ההכרזה על דחיית יציאת המשחק, Codemasters שחררה טריילר חדש למשחק המוצג לעיל.

לפי כל מה שידוע לנו עד כה, אחד השינויים המשמעותיים מהמשחק הקודם בסדרה יהיה השינוי מבחינה ויזואלית. Codemasters אמרה בעצמה כי המשחק פועל על מנוע חדשני שמציג סביבה ריאליסטית יותר מאי פעם. הקהל נראה אמיתי יותר מתמיד וכל הדברים הללו בלשון המעטה. שינויים משמעותיים התבצעו גם באוירודינמיקה, מיכל הדלק של הרכב ועשרות דברים נוספים ותוספות שנוספו למשחק. נכון להיום ידוע כי F1 2015 ירוץ על 1080p בפלייסטישן 4 ואילו ב-Xbox One ב-900p. בשני הקונסולות המשחק ירוץ ב-60 פריימים לשנייה. אך כאמור, באיכויות שונות.

F1 2015

F1 2015 ישוחרר ב-10 ליולי הקרוב ויגיע לפלייסטישן 4, Xbox One ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עלק שיפורים הכל בגלל project car שלקח מהם מאות אלפי קונים שיכלו להיות להם ובגלל הלחץ הם חייבים לשחרר בזמן אחר.

פרוג'קט קארס ו-F1 הם לא אותם משחקים. זה כמו להשוות בין באטלפילד לCOD. זה ששניהם משחקי יריות לא אומר שאפשר להשוות בינהם, כי שניהם מתמקדים בדברים אחרים.