מיקרוסופט מתכננת: הצעות אטרקטיביות לרכישת Windows 10 עבור משתמשים פיראטים

msoft_windows_10_devices

מיקרוסופט לוקחת ברצינות את מערכת ההפעלה החדשה והאחרונה שלה, Windows 10. בשעות הבוקר מיקרוסופט חשפה מה היא מתכננת עבור אלו המשתמשים במערכות ההפעלה שלה בדרך פירטית ולא חוקית. פניה למבצעים ולהטבות, למען הסר ספק.

מאז ינואר האחרון מיקרוסופט הוכיחה שהיא באמת רוצה לגרום לאנשים לשדרג ל-Windows 10, כאשר החברה הודיעה כי כל בעלי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-Windows 8 יוכלו לשדרג בחינם למערכת ההפעלה החדשה במהלך השנה הראשונה לאחר שחרורה. צעד שהפתיע ושימח רבים ממשתמשי מערכות ההפעלה הללו. מנגד פורסמו מספר כותרות מבלבלות אשר אמרו כי משתמשים פירטים (פרוצים) יקבלו גם הם את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט בחינם. כותרות שגרמו להרמת גבות ולאהדה לזמן מה.

Windows 10

לאחר פרסום הכותרות הללו מיקרוסופט הבהירה כי המשתמשים הפרוצים במערכות ההפעלה שלה לא יקבלו את Windows 10 בחינם וציינה כי אותם המשתמשים בעותקים לא מקוריים של מערכות ההפעלה שלה יישארו לא מקוריים. אך כאמור, מיקרוסופט רוצה לגרום לאנשים לשדרג למערכת ההפעלה החדשה וכעת היא גם מאשרת כי יהיו מספר מבצעים מיוחדים עבור בעלי העותקים הלא מקוריים והלא חוקיים של מערכות ההפעלה שלה. פרסום הדברים הללו התבצע בבלוג של מיקרוסופט – Windows.

אנחנו במיקרוסופט מתכננים מבצעי שדרוג אטרקטיביים עבור המשתמשים בעלי מערכות ההפעלה הלא מקוריות.

Windows 10

במסגרת הפרסום בבלוג שפורסם על ידי טרי מאריסון, הבהיר מאריסון כי כל בעלי מערכות ההפעלה הפרוצות ללא רישיון לא יוכלו לעדכן למערכת ההפעלה החדשה, Windows 10. אודות תאריך שחרור מדויק מערכת ההפעלה עדין אין פרטים, אך בסוף חודש אפריל האחרון חשפה מנכ"לית חברת AMD – בטעות ככל הנראה, כי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט תשוחרר במהלך סוף חודש יולי. אומנם אין עדין תאריך שחרור ספציפי, אך חלון השחרור קרוב.

אין זה סוד שמיקרוסופט מעדה מעידה משמעותית עם מערכת ההפעלה האחרונה שלה, Windows 8. אך הפעם נראה כי החברה על הדרך הנכונה – הן מבחינת שיווק מערכת ההפעלה והן מבחינת מערכת ההפעלה עצמה. אנחנו – הצרכנים, נחכה ונראה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

לא הבנתי מה בדיוק יעשו לפרוץ (Tני עם פרוץ אז…)

פיראטים יעדיפו גרסה פרוצה ולא הקשקוש של מיקרוסופט

אנשים עם מחשבים עייפים וחלשים לכו לשדרג ותפסיקו להתלונן. יש לי win 8 מותקן מהשבוע שהוא יצא (גרסה פרוצה) עד עכשיו עבר יותר משנתיים בערך ואני עדיין איתו ואין לי שום בעייה ואני אחד שיושב וחופר במחשב יותר מ 10 שעות ביום אז תעשו לי טובה זה אחלה ווינדוס

לעזאזל הם עדיין לא אמרו מה תיהיה דרך התשלום