תכנים בדף

צפו והאזינו לסאונד הריאליסטי והמשופר בבאטלפילד 4

Battlefield 4

כחלק מהשינויים שחברת DiCE מתכוונת ליישם במשחק BF4, כדאי להאזין ולצפות בשיפור מערכת הסאונד של האפקטים במשחק שיגיעו למשחק

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, המפתחים של BF4 מתכננים עדכונים ושיפורים למשחק, כדי להשאיר את הקהילה חיה ובועטת. חלק מהתכנית הוא עבודה על מערכת חסימת אודיו חדשה שנבחנת בקהילת הטסטרים (CTE), שנועדה לזהות בצורה מדויקת יותר מיקומים במשחק ואיך הם נשמעים, בהתאם למקורם, הנתיב שהם עושים בדרך ויש לכך גם הדגמה בסרטון הבא, המראה כיצד רעשי ירי שונים שונו על מנת לשקף התנגשויות מציאותיות עם חפצים ואלמטים שונים במשחק:

בסרטון הזה ניתן לראות את מערכת חסימת האודיו בפעולה. הגלי קול שאתם רואים בסרטון (raycasts) הם בצבע לבן או אדום. האדום מצביע על כך שיש חסימה בין מקור הקול והמאזין (דמות השחקן), ואילו raycasts לבן מציין שאין חסימה. כשהגלים אדומים, אז מסנן Lo Pass EQ מיושם והוא מסיר חלק מהתדרים הגבוהים של הקול (בדיוק כמו אפקט בתוכנת סיקוונסר).

שימו לב שיש גם 'ערך' בטקסט המסך המתאים לקולבמשחק (לדוגמא "ערך = 0.30"). זהו ערך החסימה בזמן אמת של הקול. אם הערך הוא אפס, זה אומר שיש לך קו ראייה למקור הקול.

זוהי עדות נוספת לעבודה הרבה שהשקיעה DiCE בפיתוח המשחק BF4, שגם כשנתיים לאחר שחרורו, עדיין פופולארי.

 

  • Daniel Dayan

    מדהים
    אני מקווה שהמשחק הבא יגיע עם הסאונד הזה

  • idanbiton

    תודה רבה בטוח הבאטלפילד הבא יהיה מטורף אם הם ככה עובדים על המשחק הזה ומשפרים אותו עוד!