תאריך היציאה של Rainbow Six Siege הוכרז

Tom-Clancy-s-Rainbow-Six-Siege

מסתבר והשמועות ניבאו כמעט במדויק את תאריך היציאה של Rainbow Six Siege  אשר מגיע אלינו ב-13/10/2015. טריילר חדש לכבוד ההכרזה

השנה האחרונה הייתה מרגשת ביותר עבור מעריצי הסדרה. לראשונה לאחר שנים בהן הסדרה לא התקדמה לשום מקום ועתיד הסדרה הוטל בספק,  אימצנו אל ליבנו את Rainbow Six Siege וחלקנו אף התאבלנו על מותו של Rainbow Six Patriots. החל מהרגע שבו הוכרז, יוביסופט לא הפסיקה להמשיך ולשמור על התלהבותנו למשחק, אם זה בראיון מאת מנכ"ל החברה או אם זה ראיונות ממפתחי המשחק. ורק על מנת להשאיר אותנו עוד יותר נרגשים מבעבר היא דאגה לאלפא סגורה ולסרטוני שיווק שיגרמו לכם להחסיר פעימה.

המשחק ניתן להזמנה מוקדמת  בשלוש מהדורות שונות:

  • מהדורת אומנות המצור (The Art Of Siege) – גרסה זו של המשחק תכלול קופסת אספנים, סקין זהוב עבור כל הנשקים במשחק ומדריך טקטי יוקרתי בעל 120 עמודים. מדריך זה כולל בתוכו כל אספקט של המשחק ומפרט על כל יחידת לוט"ר, מפעילים, נשקים ומפות מפורטות ברמה גבוהה ביותר.
  • מהדורת הזהב (The Gold Edition) – גרסה זו של המשחק תספק Season Pass בנוסף למשחק עצמו.
  • מהדורות הטקטיקה העילית (The Tactical Elite Edition) – מהדורה זו היא המוגבלת ביותר מבין השלושה כיוון שאותה ניתן למצוא רק בחנותה של יוביסופט ותכלול גם את מהדורת אומנות המצור וגם את ה Season Pass.

המשחק ישוחרר ב-13/10/2015 למחשב האישי על פלטופרמת הווינדוס, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ואקסבוקס וואן. מה אתם חושבים על Rainbow Six Siege? ספרו לנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחד המשחקים המבטיחים בשוק מקווה שהוא גם יקיים