DICE: כל ההרחבות העתידיות לבאטלפילד 4 יהיו בחינם

Battlefield 4

העבודות הקדחתניות על ההרחבות הבאות שיגיעו ל-Battlefield 4 בעיצומן ויכללו בין היתר מפות ליליות חדשות. DICE מכריזה כי כל התכנים החדשים שעתידים להגיע למשחק יינתנו בחינם לכולם.

מדובר על בשורות משמחות ללא ספק, במיוחד לשחקני באטלפילד 4 שמתחילים להרגיש לאט לאט כי הם מיצו את המשחק. אל דאגה, כאמור מפתחת המשחק, DICE, עובדת במרץ על תוכן נוסף למשחק שיכלול בין היתר את המפה שנבנתה על ידי הקהילה של המשחק במסגרת תכנית "Battlefield 4 Community Map Project" ומפות ליליות נוספות שכולם מחכים להן בקוצר רוח. מלבד המפות החדשות, ההרחבות העתידיות צפויות לכלול נשקים חדשים ואת המצב "GunMaster" האהוב מהמשחק הקודם בסדרה, באטלפילד 3.

מפות הלילה כידוע יתבססו על מפות הבסיס הקיימות במשחק שיקבלו גרסה נוספת כמפות לילה. לפי מה שידוע לנו עד כה, ההרחבה תכלול את המפות Siege of Shanghai ,Zavod 311 ו-Golmud Railway שקיימות כבר במשחק אך הפעם יגיעו כאמור בגרסה לילית.

תאריכי שחרור לכל התכנים הללו עדין לא פורסמו, אך ידוע לנו כי DICE מתכננת לשחרר את המפה החדשה שנבנתה על ידי הקהילה בקיץ הקרוב. הציפייה הגדולה היא ממפות הלילה כמובן, שנותנות צד אחר של המשחק ומציגות משהו חדש שעדין לא נראה בבאטלפילד 4 – לחימה בחושך מוחלט. לצערנו, עדין לא ידוע מתי תגיע אלינו ההרחבה שתכלול את מפות הלילה.

בסך הכל יש לשחקני Battlefield 4 למה לחכות בחודשים הקרובים. במידה ולא יצא לכם עדין לראות, תמונות ממפות הלילה שפורסמו על ידי דייס מוצגות לעיל. לחצו על התמונות לצפייה בגודלם המקורי:

Siege of Shanghai
Siege of Shanghai
Battlefield 4
Siege of Shanghai
Battlefield 4
Golmud Railway
Battlefield 4
Golmud Railway
Battlefield 4
Zavod 311
Battlefield 4
Zavod 311

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יששששש קניתי אותו שבוע שעבר והוא משחק היריות הטוב ביותר

בחינם? אז אני מבין שלא יהיו עוד הרחבות לבאטלפילד 4….

אמורות להיות עוד 2 הרחבות למשחק; אחת שתכלול את המפה שנבנתה יחד עם קהילת המשחק והשנייה את המפות הליליות.