בריטניה: Project Cars מתברג לראש הטבלה

project-cars-השקה

אם לרגע חשבתם שמשחק מירוצים לא יכול לשבור שיאי מכירות, תחשבו שוב. Project Cars מתברג לראש טבלת המכירות בבריטניה ומביס בדרך את  Mortal Kombat X וגרסת המשחק GTA V למחשב האישי.

גרסת המשחק GTA V למחשב האישי החזיקה בראש טבלת המכירות של בריטניה מאז יציאתה יחד עם Mortal Kombat X, אך מאז יציאתו של משחק המרוצים המבטיח Project Cars המשחק טיפס אט אט וכעת נמצא בראש טבלת המכירות בבריטניה. לא רק בראש הטבלה: אם ההישג המרשים המציג את כמות המכירות של המשחק לא מספיק לכם, Project Cars הוא משחק המרוצים הראשון מזה כבר שנתיים שמגיע לראש טבלת המכירות בבריטניה לאחר האכזבות ממשחקי המירוצים האחרונים, הישג מרשים בפני עצמו.

project-cars-5

מנתוני המכירות שעולים בימים האחרונים, Mortal Kombat X יורד למקום השלישי ו-FIFA 15 מחזיק במקום הרביעי. גם המכירות של Call of Duty: Advanced Warfare דועכות והמשחק יורד למקום השישי בטבלה. הירידה המשמעותית ביותר והמפתיעה ביותר (או לא מפתיעה) היא של המשחק Battlefield Hardline אשר יורד מהמקום השלישי בטבלה היישר לשביעי. ירידה חדה ומשמעותית בכמות המכירות של המשחק. רק בשבוע שעבר פרסמנו כי 80 אחוז ממכירות המשחק באטלפילד הארדליין הם לקונסלות, כעת נראה כי המצב הולך ומחמיר.

טבלת המכירות בבריטניה – נכון להיום:

  1. Project Cars
  2. Grand Theft Auto V
  3. Mortal Kombat X
  4. FIFA 15
  5. Dying Light
  6. Call of Duty: Advanced Warfare
  7. Battlefield Hardline
  8. Minecraft: Xbox Edition
  9. Halo: The Master Chief Collection
  10. Destiny

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close