The Witcher 3 – האם הגרפיקה שונמכה מאז E3 2013?

מאז המצגת בתערוכת E3 2013 ועד לסיום הפיתוח נראה ש The Witcher 3 עבר לא מעט שינויים בהיבט הויזואלי שלו. למרות הכל, הוא עדיין נראה נהדר

החשיפה של The Witcher 3 לפני שנתיים שגררה אחריה ציפייה גדולה, סיפקה כעבור מספר חודשים מצגת מרשימה במיוחד בתערוכת E3 2013 שהעניקה למשחק פרסים רבים בקרב אנשי התקשורת הרבים שסימנו אותו כמשחק התפקידים הגדול הבא. באותה מצגת המשחק היה עדיין בגרסה מאוד מוקדמת שלו בשלב הפיתוח.

מאז אותה מצגת (הסרטון כאן למעלה), ולאחר מספר דחיות, CD Projekt RED היתה מספיק פתוחה לקהל מעריצי הסדרה וסיפקה בצורה עקבית צילומי מסך להשוואה וסרטונים חדשים שמראים איך המשחק השתנה במשך השנתיים הללו עד לסיומו של הפיתוח, שכן, המשחק כבר הזדהב.

ההשוואה, שסיפק משתמש בשם (.)(.) מהפורום Guru3D ודווחה על-ידי האתר dsogaming מציגה כיוון אומנותי מעט שונה מאותה מצגת בלתי נשכחת. מלבד העובדה שהמשחק כפי שנראה היום בסרטונים החדשים, צבעוני יותר ופחות קודר, גם הגרפיקה שלו היום נראית פחות חדה, האפקטים פחות "דרמטיים" ומרקמי טקסטורות מעט מעורפלות. גם מערכת התאורה חלשה יותר.

התמונות מלוות בהסברים וסימונים על גבי התמונות, ואתם מוזמנים לחשפוט בעצמכם האם באמת מדובר בשנמוך גרפי שמסרב לצאת מהאופנה?

אתם מוזמנים לצפות ב"ביקורת" של קונאן או'בריאן ל The Witcher 3, שיגיע אלינו ב 19.5 לקונסולות PS4/X1 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ברור שהיא שונמכה! אבל זה רק לקונסולות.. בפועל על מחשב חזק יש אפשרות לשחק בו על רמת הגרפיקה שהראו מלכתחילה.. (כנ״ל Watch Dogs) אבל על קונסולות אפשר לשכוח מזה ולהסתפק בגרפיקה סבירה.

ובכלל.. רוב המשחקים שמציגים בתערוכות גיימינג כמו E3 עם גרפיקה מדהימה זה מוצג בפועל על מחשב חזק.. אפילו שמציגים את זה כאילו זה קונסולות והם די סותרים את עצמם שהם עושים את זה.. כאילו הקונסולות ״חזקות״ כמו מחשב וזה רק מראה שקונסולות לא משתוות למחשב ושהוא מערכת הגיימינג הכי מתקדמת שיש ולא יעזור כלום..

זה לא רק בקונסולות. גם במחשב האפקטים בטריילר משחקיות האחרון לא מרשימים
לא שזה הכי חשוב למשחק כזה אבל שחקני המחשב בטח יקבלו עדכון גרפי בעתיד

העיקר שהמשחק יהיה טוב, אל תהיו קטנוניים על איכות הגרפיקה.
בטח בהמשך הדרך תשתחרר גירסא עם כל הגרפיקה משודרגת.

בטח שונמכה! אין בכלל מה להשוות עם מה שרואים היום במשחק
ככה זה כנראה כשרוצים לשווק משחק בהתחלה מרנדרים אותו בצורה מוגזמת

זה פשוט "מעצב"ן