The Division מפותח על ידי 4 אולפנים שונים של יוביסופט

THE DIVISION

לאחר תקופה ארוכה בה המשחק המצופה של יוביסופט, The Division, נחבא מאחורי הקלעים – דבר שהוא לא אופייני לחברה, יוביסופט מפרסמת כעת פרטים נוספים על תהליך פיתוחו.

מאז תערוכת E3 2014 בחודש יוני בשנה שעברה, היה קשה למצוא פרטים חדשים על המשחק The Division. ככל הנראה יוביסופט החלה לנקוט בשמירה על פרופיל נמוך לעת עתה – דבר שכאמור, לא אופייני לה. יוביסופט פרסמה היום כי נוסף אולפן חדש לתהליך פיתוח של המשחק, הלוא הוא Ubisoft Annecy. האולפן המדובר היה אחראי על תהליך פיתוחם של  Splinter Cell: Pandora Tomorrow (מולטי), מצב מרובה המשתתפים של Assassin Creed III ו-Rayman 2 (גרסת N64). כעת, האולפן מצטרף לצוות הפיתוח של The Division.

צוות האולפן של Annecy שמח להתחיל לעבוד בשיתוף פעולה עם שאר מפתחי המשחק. אנחנו באים עם הניסיון הקודם שלנו במשחקים מקוונים ופרויקטים גדולים וכל האולפנים עובדים יחד בכדי להבטיח שאנחנו נעמוד בציפיות שיש מהמשחק המדהים הזה.

THE DIVISION

את ההודעה הרשמית המוצגת לעיל פרסמה מנהלת האולפן Ubisoft Annecy, רבקה קואטז. האולפן מצטרף כאמור לרשימה הלא קטנה של האולפנים האחראיים על פיתוח המשחק Tom Clancy's The Division הכוללים את Ubisoft Massive ,Ubisoft Reflections ,Red Storm Entertainment – האולפן הראשי האחראי על פיתוח המשחק וכעת גם האולפן Ubisoft Annecy.

לצערנו לא ידוע תפקידו של האולפן ועל איזה חלק בתהליך פיתוחו של המשחק הוא יהיה אחראי, אך שיתוף הפעולה עם Ubisoft Annecy ככל הנראה קשור לעבודה על מצב מרובה המשתתפים – התחום החזק יותר של האולפן. בינתיים אנחנו, הצרכנים, יכולים רק לקוות כי שיתוף הפעולה המדובר יעשה רק טוב למשחק.

סרטון מאחורי הקלעים חדש שפורסם בחמישי האחרון מעניק לנו הצצה בלעדית על המוסיקה של המשחק:

The Division עתיד להשתחרר במהלך השנה הקרובה עבור ה-Xbox OnePlayStation 4 והמחשב האישי. לצערנו אין עדיין תאריך שחרור ספציפי, אם כי רוב הסיכויים שנקבל מידע אודות תאריך שחרורו במהלך תערוכת E3 הקרובה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אמנם אני קורא את רב הכתבות שלכם, כי בדרך כלל אני מוצא אתכם מקור אמין לחדשות משחקים, אבל זו כבר לא התגובה הראשונה שלי לכם על הניסוחים שלכם או על פרטי המידע הקטנים. סך הכל אני חושב שאתם אתר מקצועי שיודע להביא לקהל שלו מידע, אבל לפעמים אתם לא ממש קוראים מה אתם כותבים לנו..

מצב המשחק מרובה המשתתפים של assassin's creed קיים רק מהמשחק השלישי בסדרה (brotherhood), אז אם אתם מתכוונים לתת דוגמאות למשחקים, לפחות תבדקו לפני שאתם מפרסמים פה…

תודה על התגובה דילן.
היתה טעות קטנה של "I" שהיתה חסרה כי המולטי המדובר מתייחס כמובן לACIII
קורה. 🙂